Torsdagsgrill med svalans korv 2/7

Nytt grillställe?


  • Antal röstningar
    0

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Eftersom vi inte har något folk som stuntar mer utan mer bara står och umgås så funderar jag på att skippa torso och grilla någon annanstans där det blir lite mer "mysfaktor". Dom senaste gångerna har det inte blivit speciellt mycket folk så kanske skulle börja hos mig, kommer det mer folk efter hand så kanske vi får hitta ett nytt ställe.

Är det någon som har en ideé på något grillställe där man kan sitta men där det ändå får plats ett X antal hojar/åkare?!

Alternativ 1:
Plats: Moneys backyard.
Tid: 1800
Dag: Torsdag


Alternativ 2:
Plats: Torso
Tid 1800
Dag: Torsdag

Alternativ 3:
Plats: ?
Tid 1800
Dag Torsdag


Efter grillningen så kör vi vidare till Lödde eller ett litet gazz
nånstans. :tummenupp Medtag badkläder, är det svettigt och varmt blir det plurr i vattnet. ;)

Vill ha svalans korv:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
osv

Alla är välkomna!!
 
Last edited:

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
oroa dig inte, er6a är inte en het hoj. ;)

Silket skit, skulle kllicka + på dej, men musmattan slant haha.

Finns ju loads me ställe med mysfaktor om ni ska stå o hångla korv.

Nära havet borde väl dock vara aningen bättre än både torso o ditt plejs?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Silket skit, skulle kllicka + på dej, men musmattan slant haha.

Finns ju loads me ställe med mysfaktor om ni ska stå o hångla korv.

Nära havet borde väl dock vara aningen bättre än både torso o ditt plejs?

klicka ett plus då! :mad: så blir d iaf noll! :mad: :D

jo men d ska inte vara långt åt helvete genom hela stan körning, kanske handikappsbadet. kan funka där med, men kl 1800 är där fortfarande massa folk. hmm...tycker oxå det borde vara någonstans närmre havet. ge fler tips!

Va inget stunt hm tänkte komma ner o kolla har en körkortsaspirant som ville se lite:D

Stuntar inte pojkarna på platan längre:va

d e bara coffe o jimmy som är på helikopterplattan, alla andra är kvar på gamla stället. komsikom!
 
Last edited:

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
klicka ett plus då! :mad: så blir d iaf noll! :mad: :D

jo men d ska inte vara långt åt helvete genom hela stan körning, kanske handikappsbadet. kan funka där med, men kl 1800 är där fortfarande massa folk. hmm...tycker oxå det borde vara någonstans närmre havet. ge fler tips!

De e väl bara för dig o börja öva på o burna o göra ringar så försvinner de snart skarru se :tummenupp

Om folket ändå ska till lödde, så finns de ju loooooma beach o där i de hålorna. Så kan de badas samtidigt.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
De e väl bara för dig o börja öva på o burna o göra ringar så försvinner de snart skarru se :tummenupp

Om folket ändå ska till lödde, så finns de ju loooooma beach o där i de hålorna. Så kan de badas samtidigt.

Tru that. :) Får rekka lite ställen. :tummenupp
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
om färden ändå ska gå till Lödde varför inte grilla på stranden i Barsebäck då e det närma till bad oxo
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
vart ligger stranden i barsebäck?

:d:d:d

om färden ändå ska gå till Lödde varför inte grilla på stranden i Barsebäck då e det närma till bad oxo

Är inte det typ 5 minuter från lödde? Är ju meningen vi ska köra lite innan oxå. Plus här i malmö har vi redan en färdig grill, lättare att förflytta den i malmö än att släpa med sig den ända till barsebäck.

Finns ju strand i malmö oxå. :va
 
Last edited:

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
här!!!

:d:d:d



Är inte det typ 5 minuter från lödde? Är ju meningen vi ska köra lite innan oxå. Plus här i malmö har vi redan en färdig grill, lättare att förflytta den i malmö än att släpa med sig den ända till barsebäck.

Finns ju strand i malmö oxå. :va

går ju att köra först sen grilla, och en grill e ju lätt fixat. mig kvittar det vilket som, var bara ett förslag:D
 

Bifogat

  • bad.jpg
    bad.jpg
    113.9 KB · Visningar: 76
Last edited:

Tulle

The one and only!!
Gick med
23 Nov 2006
Ort
Utanför stan
Hoj
Kawasaki Z1000 / Ktm 660 (såld) / Stulen R6
Host harkel host.... Helikopterplattan där kan man stå i lä :hehe
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Jag skiter ett stort stycke i vart vi är, så länge vi allihop är på samma ställe och har kul :tummenupp You choose I follow!!!
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
Jag skiter ett stort stycke i vart vi är, så länge vi allihop är på samma ställe och har kul :tummenupp You choose I follow!!!


Nä alla ska ha en egen engångsgrill o köra till olika ställe, vi ska bara ha såndära prata flera st i mobilen samtidigt..:krama
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Nä alla ska ha en egen engångsgrill o köra till olika ställe, vi ska bara ha såndära prata flera st i mobilen samtidigt..:krama

moralkärring :tuttar :D jag menade mer att det har väl inte varit speciellt samlat änsålänge i år? men att köra med walkie talkies kan ju vara en lösning, så slipper man se ditt tryne *flinar* :rofl:rofl:rofl
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
moralkärring :tuttar :D jag menade mer att det har väl inte varit speciellt samlat änsålänge i år? men att köra med walkie talkies kan ju vara en lösning, så slipper man se ditt tryne *flinar* :rofl:rofl:rofl

Näe du har väl bangat de 3sista gångerna ändå :va

Men du vet att det är 2009 nu, då finns det funktioner som gör att man kan se varandras fula tryne ändå.
Så du slipper inte undan så lätt :arsele
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top