Som en del känner till passade jag på att gå på skogspromenad i torsdags, i efterhand jävligt onödigt. Blev plinplongtaxi in till traumat på KS, sedan akuten, nu ortopeden. Höger knä är åt helvete, vänster knä korsband och ledband troligtvis av. Ska förmodligen på MR ikväll, förhoppningsvis på operation imorgon. Hojen är mosbricka efter vad jag hört, så om nå'n vill ha reservdelar till en 954 är det bara att hojta till. Har diverse delar som inte satt på kvällen ifråga också.
Hursomhaver vill jag ta tillfället i akt att tacka alla som har skrivit till mig och önskat mig väl. Det värmer jävligt mycket och uppskattas otroligt, ska ni veta. Varenda ord betyder mer än jag kan säga. Ser fram emot att få dra ut och åka med er igen.
Speciellt tack ska också Micke och Josefine ha som fixerade min nacke, ringde mina päron och följde med mig hela vägen till akuten.
Tjejen, hennes familj och min familj - det finns inte ord.
Tack alla och gör inte som jag - våga vägra buskar!
PS. Går in och läser då och då vid tillfälle, men har inte datorn igång 24/7 av förståeliga skäl. Tack igen!
Hursomhaver vill jag ta tillfället i akt att tacka alla som har skrivit till mig och önskat mig väl. Det värmer jävligt mycket och uppskattas otroligt, ska ni veta. Varenda ord betyder mer än jag kan säga. Ser fram emot att få dra ut och åka med er igen.
Speciellt tack ska också Micke och Josefine ha som fixerade min nacke, ringde mina päron och följde med mig hela vägen till akuten.
Tjejen, hennes familj och min familj - det finns inte ord.
Tack alla och gör inte som jag - våga vägra buskar!
PS. Går in och läser då och då vid tillfälle, men har inte datorn igång 24/7 av förståeliga skäl. Tack igen!