customskändaren att bete sig på ett forum

på vilket sätt tycker du att customskändaren framför sina åsikter

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
jag ahr dom senaste dagarna fått upp mina ögon för customskändaren. detta är i sig inte så konstigt eftersom att dem flesta trådar som härör till att någon kör för fort är denna person inne och kletar i och predikar på härligt vis likt min bokstavsbror sitt eget nyuppfunna ord "frigolithjon"

det är inte det att jag inte i en del fal kan hålla med CS i sak. det är snarare sättet att framföra på som jag tröttnat på ,

men eftersom personen inte lyssnar på ensamma människor så kanske vi kunde gemensamt övertala denne person att bli trevlig. och predika på ett mer folkvettigt sätt.

så säg mig på vilket sätt tycker du att cs framför sina åsikter

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Pga sjukskriving så har jag bott på sporthoj några veckor och jag ser att hon är med och debatterar, men om det skulle var så himla otrevligt ??? Nja jag har sätt andra idiotiska utalande som jag skulle klassa högre.

Men får man använda en tråd på det här viset mot en person :va men det lär väl märkas under morgondagen.

" tar tillbaka detta påstående efter att tänkt efter en stund "

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Det här kan bli intressant.....

Bifogat

• 2CA1VACL0CAG369CBCADBR4W6CAEEXF2GCADWY8GMCAW2YWQPCAEDL2MXCAMQR9XGCA307GNMCA95VZODCAZKNXFXCADMQ6M.jpg
    2CA1VACL0CAG369CBCADBR4W6CAEEXF2GCADWY8GMCAW2YWQPCAEDL2MXCAMQR9XGCA307GNMCA95VZODCAZKNXFXCADMQ6M.jpg
    3.4 KB · Visningar: 656

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
inbeforethelock3.gif

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Har inte följt den mannen så mycket. Men det han säger är ju rätt sant i mångt och mycket. Själv kan jag ibland tycka att det är skönt att CS säger det många av oss som åkt ett tag tänker inför vissa inlägg. CS sätter fingret på självbedrägeriet hos en del förare utan självkritik. Själv orkar jag inte till skillnad från CS skriva vad jag tycker inför en del vansinniga slutsatser hos adrealinstinna kraschkungar med omedveten dödlängtan. Det blir bara en massa "moralkärring" och stavfel tillbaks, dessutom blir man ihopbuntad med ngn sorts fiktiv grupp människor som tydligen aldrig kör för fort osv. :D

Många av de jag här och i verkligenen påpekat kommer att krascha om de fortsätter oförändrat har gjort just det, kraschat. Den där filmen ngn lade upp med sig själv i landsvägskrasch med blöt vägbana var ju sympomatisk att se. Alla som åkt hoj ett tag måste i likhet med mig ha haft samma känsla redan in i första böjen: det här kommer inte att funka.

Men det orkade jag ju till skillnad från CS inte skriva i den tråden, då blir man lätt anklagad för att vara hjärtlös och lägga sig i hur andra kör. :D

Men CS väljer ju tydligen att framföra sina åsikter på ett ganska kaxigt sätt, det är nog det som gör att hans främsta målgrupp ser rött. Själv tycker jag att det är ganska roligt hittills. Bara det inte sprider sig till minneslunden och annat. När folk är ordentligt skadade eller döda så tycker jag att man ska knäppa läpp, även om det är resultatet av en korkad körstil.

Smartman var ju isf ett betydligt jobbigare troll, bara en massa icke hojrelaterad dynga som suger energi från motorcykeldelen av forumet.
Kryssade inte i ngt alterbativ ovan i pollen, då det inte fanns ngt som passade med min uppfattning. Valde att redogöra här istället.

Tycker jag

/J

Allstaar

Guest
Enligt inlägget ovan så är inte CS en Hona? Har för mig jag läst det.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har sagt till folk som kört vårdslöst, jag har klagat på filmer som har lagts upp, och jag har klagat på ONÖDIGT högljudda motorcyklar på det här forumet.

Jag har även blivit kallad moralkärring för mina åsikter och att jag framför dom.

Men CS självgoda sätt gör att jag vill spy varje gång det självuppfunna uttrycket ska klämmas in i ett inlägg, och sättet kritiken framförs på gör ju att ingen tar till sig det utan snarare får det totalt motsatt effekt.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag bryr mig inte ärligt talat.

"Frigolithjon™ = utsätter andra för oacceptabla risker, bryter konsekvent mot lagen"
Den delen i din beskrivning på hojåkare låter som det kommer från nån mossig byråkrat på Vägverket.
Du snackar om en liten klick i samhället och de där klickarna finns ju över allt i samhället,,, men du är väl hojåkare själv hur skändar du en customåkare, göra du det lagligt???

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag har sagt till folk som kört vårdslöst, jag har klagat på filmer som har lagts upp, och jag har klagat på ONÖDIGT högljudda motorcyklar på det här forumet.

Jag har även blivit kallad moralkärring för mina åsikter och att jag framför dom.

Men CS självgoda sätt gör att jag vill spy varje gång det självuppfunna uttrycket ska klämmas in i ett inlägg, och sättet kritiken framförs på gör ju att ingen tar till sig det utan snarare får det totalt motsatt effekt.

Ja det där självuppfunna epitetet för squids skulle han vinna på att skippa. Det är mer klädsamt för en sann provokatör att uppvisa ett aldrig sinande förråd av blodtryckshöjande liknelser. Lite som Markus.
Men vi kanske får om han tar åt sig :D

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Jag kommer inte in på flashback's forum på jobbet! suck! :huvet

Men just nu bryr jag mej fan inte! sporthoj.com Rules!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE