Nya A Twist of the Wrist II DVD

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Någon som har hela filmen? Värd ett köp?

Twist.jpg

[YOUTUBE-ID]lsklYkAcYvc[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]Q0wJ4iMY0hM[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]9pceAeoZmSo[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]8erKzpUf_uA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]gKueCaWTmvM[/YOUTUBE-ID]

http://www.twistofthewristdvd.com

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar
Jag fick min i posten idag! Håller på att göra en säkerhetskopia till xvid avi nu och sen ska det njutas. En enkel recension kommer imorgon eller i natt kanske :)

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
För att vara riktigt säker måste du lagra den hos dina SH-vänner också ;)

Robz

Guest
Pssst... ligger på RU sedan 16 timmar... :yoparty

OBS! Själv kommer jag även köpa mig en vid nästa tur till England... men för de flesta är det bättre att se den (om så "lånad"), än att inte se den alls! :tummenupp

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar
Filmen är bra -- inte lika fantastisk som det hade kunnat vara men den gör sitt jobb. Jag hade väntat mig bättre kvalitet, mer snygg slow motion och häftigare datorgrafik, men det var inte direkt en hollywooldproduktion (eller iofs kör dom nog i bergen runt hollywood, men ni fattar...)

Humorn och stilen på filmen är väldigt lik den första fast lite mer relevant. Dvs för er som inte sett den andra filmen så är humorn töntig/fjantig och inget amn skrattar högt åt men heller inget som är särskillt störande.

Keith själv ser ut som ett gammalt drägg men det kan man kanske förlåta för allt gott han lärt oss...

En del snygga och moderna hojar är med (hypermotard bland annat).

Det är som väntat samma material som i boken vilket var vad som var utlovat. Eventuellt var det ett litet nytt eller annorlunda vinklat budskap vad gäller att hitta rätt blickpunkter i en okänd kurva, men jag måste se om det för att vara säker (sen minna jag ju inte böckerna utantil som väl alla borde göra egentligen.)

Med andra ord, köp och se om ni inte har läst böckerna. Har ni läst böckerna så är den mer en trevlig bonus som kanske tydliggör något man missat, och överinlärning är ju aldrig fel!

Reklamen för filmen gjorde att jag väntade mig mer vad gäller visuell kvalitet, annars svarade den mot förväntningarna och kommer ses om och om igen.

Last edited:

Robz

Guest
Jag hittar inte den .. vad ska den heta ?

Den som söker på "Twist", kommer att finna - förutsatt att du är inne på RU och inte någon Pirr Bay eller Torr Reactor :krama

EDIT:
dlgvrg sammanfattar väldigt bra ovanför... har man läst boken några gånger finner man nästan inget nytt (förutom mycket bra o tydlig åskådliggörning), men en del kul nya övertydliga saker som styrkrone-visare och Slide-biken - usch vad otäckt det såg ut o tappa framändan, trots mackapären :gnissla

Last edited:

MC Doktorn

Guest
Den allsmäktige Code talar om för alla att han visade världen motstyrningen :rolleyes:

Jag tycker det är bortkastade pengar.

Man kan lära sig teorin genom att läsa tex på SMC hemsidor och ffa köra och träna genom att se på andra.

Last edited:

Robz

Guest
KÖP den istället och stödj skaparna av produktionen.

Håller med dig, och jag kommer köpa.
Men som jag skrev; bättre att så många som möjligt faktiskt ser den... sparar nog lite vurpor. De som vet med sig att de skulle köpt den om det inte gick att "låna", bör så klart stötta bra utgivning:tummenupp

Som att lägga kollekt i Kyrkan - gjorde jag så länge jag gick där.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping