Köpte hojen i slutet av sommaren, ock konverterade den ganska snabbt lite provisoriskt till streetfighter. Nu börjar dock pillet.
Det som är gjort förutom, styrkronan och styret, är att all el är indraget under tanken, + Exp.kärl. Moddad bromsvätskebehållare, framskärmen är i glasfiber och kapad 5 cm och formad så den matchar huggern.
Akrapovic-dämparen är kortad 9 cm.
Tanken är att bygga en snygg hoj, utan större moddar, och inte i utställningsskick, då den främst skall användas och inte tittas på.
Mitt dilemma är framljuset, men det lutar åt ett MT-03.
Litet, snyggt och enkelt. (Tyvärr dyrt)
Testade även en blå fälgstripes, då jag tänkte behålla lite av originalstuket,
men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. (Tyck gärna till)
Undertailen måste också göras om, då den ser förjävla ful ut med dom klotrunda lysena. Funderar på ett infällt 954-Baklyse.
Vi får se vad det blir eller inte blir. Brist på motivation finns det gott om så här års.
Det som är gjort förutom, styrkronan och styret, är att all el är indraget under tanken, + Exp.kärl. Moddad bromsvätskebehållare, framskärmen är i glasfiber och kapad 5 cm och formad så den matchar huggern.
Akrapovic-dämparen är kortad 9 cm.
Tanken är att bygga en snygg hoj, utan större moddar, och inte i utställningsskick, då den främst skall användas och inte tittas på.
Mitt dilemma är framljuset, men det lutar åt ett MT-03.
Litet, snyggt och enkelt. (Tyvärr dyrt)
Testade även en blå fälgstripes, då jag tänkte behålla lite av originalstuket,
men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. (Tyck gärna till)
Undertailen måste också göras om, då den ser förjävla ful ut med dom klotrunda lysena. Funderar på ett infällt 954-Baklyse.
Vi får se vad det blir eller inte blir. Brist på motivation finns det gott om så här års.
Bifogat
Last edited: