Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Det klart man kan gilla bilar också, har inte sagt eller hävdat något annat.Det var väl inte otippat. Men kan man inte gilla trimmade bilar för att man råkat ta ett A kort?
Det klart man kan gilla bilar också, har inte sagt eller hävdat något annat.
Har ju en själv också
Testet visar ganska väl vad som krävs för att piska en snabb hoj. Kan inte en 950 hästar twin turbo Viper hänga med så har jag svårt att tro på alla med 300-500 hästars bilar när de skryter om att de piskat hojar.
Testet är 60-120 mph, dvs 96 km/h till 193 km/h.Kul test! Men de flesta motorvägsrace går från mellan 140-200 och uppåt. Då hade nog Kawan fått det tufft mot samtliga bilar.
Testet är 60-120 mph, dvs 96 km/h till 193 km/h.
Tror inte någon av bilarna, med undantaget för Viper, skulle ha mycket att hämta upp till 250 km/h.
Fina skyddskläder på hojåkarn
Jag kan säga att jag fick det lite halvsvettigt när jag skulle om en RS6'a, fast jag får skylla på att han hade rätt växel i, och jag skulle ju bara glida förbi när han matade fullstumt
Det var mer en reflektion över USA's syn på skydd, enda landet i världen som har hjälmtvång (i vissa stater iofs) å säljer hjälmar som inte skyddar, så att man fortfarande kan köra utan skydd om man villDet fattas väl ett par brallor sen är han väl komplett. Jag tror inte hans liv hänger på skrubbade knän om han klotar med full mutter och har 1.5 ton bil jagandes bakom. Är man så rädd att skada sig så bör man nog inte vara ute och jaga DKW´s heller.
Det fattas väl ett par brallor sen är han väl komplett. Jag tror inte hans liv hänger på skrubbade knän om han klotar med full mutter och har 1.5 ton bil jagandes bakom. Är man så rädd att skada sig så bör man nog inte vara ute och jaga DKW´s heller.
Det klart man kan gilla bilar också, har inte sagt eller hävdat något annat.
Har ju en själv också
Testet visar ganska väl vad som krävs för att piska en snabb hoj. Kan inte en 950 hästar twin turbo Viper hänga med så har jag svårt att tro på alla med 300-500 hästars bilar när de skryter om att de piskat hojar.
Det där gäller tills vi får första fakturan från försäkringsbolaget, då kommer bilarna ikapp snabbt.Återigen så vill jag påpeka det fantastiska och för oss hojåkare positiva att man för en hundring får en hoj som piskar skiten ur bilar för en milijon eller mer
och börjar det sen svänga så får många av dessa rakt fram bilar ännu mer stryk(gäller ej vissa sportbilar).
Detta faktum måste reta skiten ur vissa bilägare som ej har hoj.
Hojåka=mest körglädje för pengarna.
Det där gäller tills vi får första fakturan från försäkringsbolaget, då kommer bilarna ikapp snabbt.
Skulle Kawasakin ställa upp mot den här bilen så vet det fan vem som skulle vinna.
Det där gäller tills vi får första fakturan från försäkringsbolaget, då kommer bilarna ikapp snabbt.
Skulle Kawasakin ställa upp mot den här bilen så vet det fan vem som skulle vinna.
[YOUTUBE-ID]OPED8pfQkT4[/YOUTUBE-ID]
Men det här med försäkringar är svårt.Jag har en vanlig sur E350-07 och premien på den var sist 9.500 och nu när jag skall byta till en Chrysler 300c
så hamnar helförsäkringen på 12.800 per år.
På min Kawa så betalar jag lite drygt 10.000 per år hos folksam med alla rabatter avdragna(SMC-försäkringen) men det är klart,jag är 54år och det
spelar ju en vis roll på MC´n.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |