http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6418575.ab
Pengar i all ära men att slå på det som har det sämst ställt funkar inte för mig.
Pengar i all ära men att slå på det som har det sämst ställt funkar inte för mig.
Depressioner, ryggvärk, gråtattacker och ledsjukdomar avlöste varandra.
I början av 2009 skrev en läkare i ett intyg att hon inte var arbetskapabel på grund av en ”kronisk symptombild”.
Alternativet är att alla som vill vara sjukskrivna hotar att ta livet av sig om de inte får som de vill och lyckas?
du tror inte att det gått rätt långt när man lyckats ta livet av sig
Det är nog bättre att vi fortsätter ha ett samhälle där 20% av den arbetsföra befolkningen går sjukskriven och försörjs av de resterande 80% som arbetar.
Det är nog bättre att vi fortsätter ha ett samhälle där 20% av den arbetsföra befolkningen går sjukskriven och försörjs av de resterande 80% som arbetar.
Är man arbetsför om man är sjukskriven?
Är man arbetsför om man är sjukskriven?
Menade av befolkningen i arbetsför ålder.
Hur vet vi att denna kvinna inte skulle ha tagit livet av sig oavsett vad försäkringskassan gjorde?
Om man på allvar baserar sin politiska ståndpunkt, och därmed sin röst, på en artikel i aftonbladet så skall man inte ha någon rösträtt över huvud taget.
En person som inte jobbat på bra länge riskerade att bli av med inkomsten pga att det inte fanns nån riktig sjukdom bara diffust som "gått in i väggen" o dyligt,jag ser inte det som nåt problem att klämskruvarna kommer fram till dom som snyltat på oss andra så jävla länge nu dags att lite krav ställs på dom o inte bara slentrianmässigt förtidspensionera folk som "DOM RÖDA" var så jävla inne på.
Sen är det tragiskt dock att folk ska ta livet av sig men kanske skulle dom väckts lite tidigare ur sin dvala och se verkligheten?
Antar att den som lever får se..
Om man på allvar baserar sin politiska ståndpunkt, och därmed sin röst, på en artikel i aftonbladet så skall man inte ha någon rösträtt över huvud taget.
låter som du har ett och annat att uppleva inom området att vara sjukskriven........
Du jag är så jävla less på att se folk som blivit förtidspensionerade pga struntsaker och sedan jobbar svart mer än heltid,det finns alltid nåt att göra om det jobb man hade inte går att komma tillbaka till men svensson i allmänhet är fan apatiska och gör bara nåt om dom får order om det.
Shit vad du är cool
Vilken del blir mindre trovärdig över faktum att hon tog livet av sig för att det står i horan, snälla peka ut det.
Om du nu lever så pass knapert att du in klara dig på 500kr mindre i månaden borde du kanske börja med att sälja din hoj så kanske du får det lite bättre ställt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|