Nordgren
Team ägare, fd racerförare
- Gick med
- 12 Mar 2003
- Hoj
- Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR
Om ni behöver en transponder modell TranX260 eller TranX260-DP så kommer jag även i år förmedla dessa till rabatterat pris
Dessvärre har transpondrarna gått upp i pris för varje år och i år blir priset enligt nedan:
TranX260 (den modellen som måste laddas, undre vänstra bilden) 3850SEK
Laddare 220V och 12V ingår samt en hållare
Extra hållare till TranX260 kostar 100kr (+30kr i frakt)
TranX260-DP (den modellen som strömförsörjs av hojen/bilen, undre högra bilden) 3450SEK
Frakt är 125kr och den kommer då rekommenderat hem till dig
Men det går också att hämta transpondern i Södertälje eller på första RR-SM:et i Anderstorp
Om ni är intresserade så mejlar ni mig på
henrik@nordgrenracing.com
så får ni betalningsuppgifter och när betalningen är mottagen skickas tranpsondern
Observera att det inte skickas mot postförskott utan förskottsbetalning gäller för transpondern och frakten.
Vill ni kontakt mig på telefon så är det 0708-578257 men betalningsuppgifter lämnar jag per mejl helst för att slippa kladda till det med siffror.
PS Jag har fått lov av Swedie att lägga upp denna tråd
Dessvärre har transpondrarna gått upp i pris för varje år och i år blir priset enligt nedan:
TranX260 (den modellen som måste laddas, undre vänstra bilden) 3850SEK
Laddare 220V och 12V ingår samt en hållare
Extra hållare till TranX260 kostar 100kr (+30kr i frakt)
TranX260-DP (den modellen som strömförsörjs av hojen/bilen, undre högra bilden) 3450SEK
Frakt är 125kr och den kommer då rekommenderat hem till dig
Men det går också att hämta transpondern i Södertälje eller på första RR-SM:et i Anderstorp
Om ni är intresserade så mejlar ni mig på
henrik@nordgrenracing.com
så får ni betalningsuppgifter och när betalningen är mottagen skickas tranpsondern
Observera att det inte skickas mot postförskott utan förskottsbetalning gäller för transpondern och frakten.
Vill ni kontakt mig på telefon så är det 0708-578257 men betalningsuppgifter lämnar jag per mejl helst för att slippa kladda till det med siffror.
PS Jag har fått lov av Swedie att lägga upp denna tråd