Det här fick mig att mista tron på mänskliga individer.

Jepp,bönder alltså,stoppar pitten i vad som helst.

Undrar om den får arvsrätt.....

Henrik

Fy fan i helvete vad vidrigt. Stackars djur.

För det första är artikeln i AB, för det andra referar den i sin tur till en cirkulerande internetbild med oklart ursprung... Den sammanlagda trovärdigheten rejtar jag som obefintlig

För det första är artikeln i AB, för det andra referar den i sin tur till en cirkulerande internetbild med oklart ursprung... Den sammanlagda trovärdigheten rejtar jag som obefintlig

möjligt, den här är dom lite skraj för, rätt fet som den är

Afrikanska bergspytonormar har påträffats i Florida. Vilket har väckt farhågor för att dessa väldiga reptiler kan få för sig att föröka sig med andra pytonarter. Och då kan resultatet bli en skräckinjagande ”superorm”.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/radsla-i-florida-for-superorm-1.1028291

Det enda med den här tråden som får mig att tappa tron på mänskligheten är att nån är så dåligt bildad att h*n faktiskt tror så mycket på en story i Aftonbladet att han postar en tråd om det.:arsele:D

Då undrar jag... är det en människa eller ett djur ?..

Dessutom står det alltid längst ner i dessa texter " Djuret dödades och brändes " ..

Alltid...

Kan det vara så att den gamla tidningen "En Ding Ding Värld" har gått ihop med Aftonbladet?

Japp, för länge sedan.

Det är ju klart bonden får skulden av den okunniga pöbeln men även om han skulle gett sig på fåret så hade det aldrig kunna lett till detta. det är helt enkelt för olik biologi. Till och med mellan relativt närbesläktade arter är det svårt att korsa. Alla djur som är resultat av hård avel får hög grad missbildade avkommor. Detta (om det nu är sant) är bara en tillfällighet.

Vad säger genforskningen om möjligheterna att korsa människa och får?:rolleyes:

Precis. Men AB+bild=sant i pöbelns ögon.

Last edited:
Undrar när Aftonbladet får nys om denna olyckshändelse

Bifogat

• RatMan.jpg
    RatMan.jpg
    123.6 KB · Visningar: 86
jag blir mest chocad över utb/intelligensnivån hos den turiska guvernören som är helt säker på att det är en människa som förgripit sig på fåret och fått denna avomma.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman