Efter ha parkerat hos diverse folk ute på vischan här i trakterna har jag blivit helt nojig och bär alltid med mig en liten platta. Ibland är det verkligen helt omöjligt... Ett liknande problem kan uppkomma i städer där marken lutar och det är ont om parkeringsutrymme. MC-stöd konstrueras ju numera för att enbart kunna användas på plan asfalt.PutteLiten skrev:På grus använder jag mi platta, lutar marken ställer jag mig någon annanstans...
125:a är grejer detJonne_boy skrev:brukar flytta mig till lämpligare plats..
men visst har det hänt att man lagt hojjen på sidan i en slänt och gått och fikat!
Emmi skrev:(Eller knäpuck om man inte har nån platta.)
Ja, det har min far fått erfara han är den som går ut och lägger en platta under stället. Han är trött på att få märken i asfalten!triple skrev:Det beror VÄLDIGT mycket på hur det ser ut! Är det varmt och sol, och hojen står länge kan den rammala igenom fast den står plant
PutteLiten skrev:På grus använder jag mi platta, lutar marken ställer jag mig någon annanstans...
Haha, jag trodde det var ironi det där me plattanmb skrev:Efter ha parkerat hos diverse folk ute på vischan här i trakterna har jag blivit helt nojig och bär alltid med mig en liten platta. Ibland är det verkligen helt omöjligt... Ett liknande problem kan uppkomma i städer där marken lutar och det är ont om parkeringsutrymme. MC-stöd konstrueras ju numera för att enbart kunna användas på plan asfalt.
Hehe, nä det var faktiskt på riktigt. En blytung hoj och parkeringar ute på vischan, när regnet just omvandlat allt underlag till träskmark, kan utlösa psykspel hos de flesta. Särskilt då stödet är som en syl... Har dock klarat mig utan plattan hittills i årOlleR6 skrev:Haha, jag trodde det var ironi det där me plattan
Jag tycker de e rätt lämplig vinkel på det hela, att jag har inte behövt hitta den tippad än, men så väljer jag ju den bästa platsen att parkera oxo...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|