StockholmsSnurren 28/8

kjellf

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Yamaha XSR900 + TT600r
Du hänger väl med på Rapidos årliga StockholmsSnurr lördagen den 28:e augusti? Snurren är en 25-mils tur på hemliga vägar runt Stockholm. På vägen finns det tipsfrågor med Stockholmsanknytning och flest svar vinner någonting från vårt prisbord. Snurren kostar ynka 60 kr och i priset får du en heldag med massor av andra hojåkare, en karta med utvalda hojvägar och korv med dryck efter målgång.

Start sker från Rapidos klubbkåk, Skansbacken 4 (precis söder om Söder) mellan kl 9 och 11.

För mer information och massor av bilder från tidigare år:
http://www.rapido.se/info/info.php4?id=248

Alla är välkomna oavsett märke på hoj.

Snurrengeneral
Kjell Fredriksson

Bifogat

• Snurren2010-forum.jpg
    Snurren2010-forum.jpg
    194.3 KB · Visningar: 164
Hej, Kjelle! :)

Om jag är hemma så kommer jag! Snurren är alltid kul att köra! :banana
/Robban

Skoj att höra. Jag har varit ute och rekat lite idag. Jag testade tre vägar där man nästan möter bakljuset i kurvorna, samtliga var betydligt bättre än jag trodde och två av dem kan nog komma med i år.

Kjell

Nu är vägarna provkörda en sista gång inför nästa lördag. Alla vägar är så bra de bara kan vara. I år blir det en grundrunda på ca 18 mil men med 3 valfria extrasvängar. Den som kör grundrundan och alla 3 extrasvängar får en tur på 25 mil.

Vi ses på lördag.

Kjell

Nu börjar väderprognoserna visa rätt väder. SOOOOL på lördag, hittills har dom sagt regn men såklart att det blir sol. Det här kommer bli kanonskoj.

Det var lite småhalt på ett ställe strax efter vi svängde av gamla södertäljevägen.
Fotografen skulle stått tidigare så han fick bild tre hojar efter varandra med förare-långt-uppe-i-luften-bakhjulssläpp.
Tufft!

F*n va vi e bra. Ninjariders vann hela skiten.
Grattis Mamre.
:cpparty:cpparty:2cool:2cool:cpparty:cpparty

Tack för i år Rapido. Perfekt väder hade ni fixat också. :tummenupp

Ps. Viktor.
Vi hittade också grushögen. Gick bra. :gnissla

Det var lite småhalt på ett ställe strax efter vi svängde av gamla södertäljevägen.
Fotografen skulle stått tidigare så han fick bild tre hojar efter varandra med förare-långt-uppe-i-luften-bakhjulssläpp.
Tufft!

Och varför såg inte jag dig. Är det för att du är skyldig mig en öl? Jag förväntar mig att du kommer och kollar MotoGP imorgon och bjuder på en öl :yoparty

Och varför såg inte jag dig. Är det för att du är skyldig mig en öl? Jag förväntar mig att du kommer och kollar MotoGP imorgon och bjuder på en öl :yoparty

Jag har ont om öl men gott om sprit, det får väl duga.

Tack till alla som ordnade, styrde och ställde för det här kan ha varit bästa snurren jag kört hittills.
Jag hittade, jag blev inte av med körkortet och jag blev inte blöt. Bra jobbat!

Back