Film: Polisinsats, Skogis STHLM

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Oj, det måste kostat ett antal skattekronor... Fast de fick kanske in allt iofs... :rolleyes:
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det var oerhört kul med 4hjulingen som fastnat :D

Kan ni inte göra en loop på den som gif-bild :tungan
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
vad var poängen med insatsen? har dålig koll på skogis mer än att det brukar stå en del hojar där.

är alla bröllop och fotbollsmatcher slut nu? :D
 

AA-64

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
Gsxr-1000
Idag har flera nyhetsprogram haft inslag både om ökade åldringsbrott i hela Sverige, och ökning av rån i Observatorielunden mot ungdomar. Nu vet vi vad den Svenska polisen tycker är viktigt, eller kanske snarare vad dom klarar av....pinsamt!
 

Kneedrag

Guest
Jag förstår inte riktigt vad snutten vill uppnå i stockholm med det här, Tror de att folk slutar åka hoj!? tror de att folk blir rädda när de visar så mycket resurser de har!?

Jag tror de får mer motsatt effekt. Så mycket våldsbrott , våldtäkter m.m och de lägger ner energin på fartsyndare. Skitpolis i stockholm.

Snutten i GBG är något bättre tycker jag , där punktmarkerar de Bandidos och HA.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Gratulerar svenska folket, hit går våra skattepengar istället för att klara upp mord och våldtäkter, bankrån samt pedofili. Starkt jobbat polisväsendet.

Eller kanske: Hit går våra skattepengar förutom att klara upp mord och våldtäkter, bankrån och pedofili?

dessutom en ganska effektiv insats, plocka 100 hojar på en gång istället för en i timmen?

Torka tårarna nu pojkar, så farligt var det inte. :krama
 

Mistabarista

Humöret går uppåt.
Gick med
20 Sep 2009
Ort
grotta på söder
Hoj
z1000 espressoblack-08
Ja vill oxå flyga hällikåpter. Lär väl knappt dra nå sås att stå där o hovra på det dära sättet..? Men va fan man degar ju plus 100k om året i skatt så låt dom sitta där med en kopp kaffe o titta på hojjar:tummenupp.....
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Eller kanske: Hit går våra skattepengar förutom att klara upp mord och våldtäkter, bankrån och pedofili?

dessutom en ganska effektiv insats, plocka 100 hojar på en gång istället för en i timmen?

Torka tårarna nu pojkar, så farligt var det inte. :krama

:D:tummenupp
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Bara en av de saker som de måste bocka på att-göra-listan innan sommaren är slut. En sån panginsatts löser inget och förändrar inget. Snickesnack om den några dagar, sen återgår allt till det normala igen.
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Ja vill oxå flyga hällikåpter. Lär väl knappt dra nå sås att stå där o hovra på det dära sättet..? Men va fan man degar ju plus 100k om året i skatt så låt dom sitta där med en kopp kaffe o titta på hojjar:tummenupp.....
Då pröjar du alltså väsentligt mindre är någon av snutarna i filmen.
Inte mycket att gnälla om e.g.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag förstår inte riktigt vad snutten vill uppnå i stockholm med det här, Tror de att folk slutar åka hoj!? tror de att folk blir rädda när de visar så mycket resurser de har!?

Jag tror de får mer motsatt effekt. Så mycket våldsbrott , våldtäkter m.m och de lägger ner energin på fartsyndare. Skitpolis i stockholm.

Snutten i GBG är något bättre tycker jag , där punktmarkerar de Bandidos och HA.

polisen har även ett uppdrag att granska trafiken, är det så svårt att förstå? Eller tänker ni er att tills alla mord är uppklarade så ska alla poliser bara jobba med mord? När det sen är klart så ska alla poliser jobba med våldtäkter? :va

Sen tror jag att majoriteten på sh har noll koll på huruvida sthlmspolisen punktmarkerar grova brottslingar eller inte?

Back seat driving. Grymt vad alla på SH briljerar i vitt skilda ämnen som mode, rättsväsende, uppförande i trafik, politik osv. Imponerande! :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top