Någon att träna stunt med i Falun eller i närheten?

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Falun
Hoj
CBR600F fighter stunt
Som rubriken säger så letar jag folk att träna stunt med i Falun eller närheten.
Behöver någon som kan pusha och ge tips och som tycker det är kul att träna stunt.

Suger ju att åka själv och skulle man krascha hojen när man är på flygrakan och tränar känns det skönt att ha någon som kan köra hem en i alla fall.

Sen är det så mycket roligare om man är fler så finns det någon som kör stunt i närheten av Falun så hör av er så kör vi ihop.
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Räknar du hofors som i närheten?:tungan

Följer gärna med nån gång, även om jag främst letar efter balanspunkten nu och kör lite stoppies:brinnerup


Men hitta ett datum eller så när de inte regnar så kommer jag nog förbi och kör:)
 

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Falun
Hoj
CBR600F fighter stunt
Hej jag tränar också balanspunkten väldigt mycket nu då grejen är att ju mer jag lär mig ju mer fattar jag att det är en grej man aldrig kan träna för mycket på.

Jag fixar gå över den och nästan sätta ner skrapan, kan bromsa in en del fart på bakhjulet men jag kan fan inte göra slow wheeles så jag håller på att bli vansinnig på mig själv men kom över och så tränar vi ihop.

Jag skickar mitt nummer på PM så kan du väll slänga iväg ett sms så kan vi höras på luren och bestämma en dag.
 

ollesonen

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Insjön
Hoj
Honda CBR1000RR -08
Hej jag tränar också balanspunkten väldigt mycket nu då grejen är att ju mer jag lär mig ju mer fattar jag att det är en grej man aldrig kan träna för mycket på.

Jag fixar gå över den och nästan sätta ner skrapan, kan bromsa in en del fart på bakhjulet men jag kan fan inte göra slow wheeles så jag håller på att bli vansinnig på mig själv men kom över och så tränar vi ihop.

Jag skickar mitt nummer på PM så kan du väll slänga iväg ett sms så kan vi höras på luren och bestämma en dag.

Lite sent påkommet kanske, men jag var på lite stunt övning igår med en kompis. Känns som du är bra mycket längre kommen än mig så du kanske kan tipsa och puscha mig.

Pma om du har nån dag framöver så kanske jag kan hänka på.

Bor ju bara en 30min över skogen. :tummenupp
 

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Falun
Hoj
CBR600F fighter stunt
Lite sent påkommet kanske, men jag var på lite stunt övning igår med en kompis. Känns som du är bra mycket längre kommen än mig så du kanske kan tipsa och puscha mig.

Pma om du har nån dag framöver så kanske jag kan hänka på.

Bor ju bara en 30min över skogen. :tummenupp

Jag puschar absolut dig och ger tips. Man tränar ju för att bli bätre och för att det är kul och jag har lång bit kvar med tills jag börjar bli nöjd men körning på lördag förmiddag och dag om du vill med och det inte regnar.

du har ju mitt nummer på PM så bara höra av sig där så bestämmer vi träff om du vill haka på.
 

Petrol Head

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2009
Ort
Gävle
Hoj
R1 -09, KTM 450 EXC -07, Honda CBR 600 Fs
Halloj!

Jag hakar gärna på! Men är nybörjare så tar gärna tips :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top