Stone Cold
Been there destroyed that
- Gick med
- 2 Feb 2009
- Hoj
- Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Har i år gått med i SSEMSE och kört en del bana både på knutstorp och sturup raceway
Billigt med 500kr i medlemskap, plus att man behöver inte vara medlem för att köra bara regga sig på hemsidan.
(Dock kan medlemar se hela åretskörningar direkt, 6v innan varje körning kan icke medlemar boka sig)
Fick mer smak och inhandlade en ren banhoj R6 -00 för en strunt summa.
Sjukt roligt, och man börjar titta sig om efter att prova nya banor runt om i sverige.
Men om man som jag, är vanlig dödlig med billig banhoj UTAN licens har man tydligen svårt att hitta andra föreningar att köra med billigt.
Kan inte köra med smc, fiver, actionpics mfl.
Då får ja byta till gathoj o riskera den.
Eller ta licenskurs för 2300:-
Lösa årlig licens på 1000:-
+ klubb medlemskaps avgift till SVEMO ansluten motorklubb årligen.
Finns det någon annan förening i sverige som har det så lyxigt att dom blandar gat/banhojar?
(jag ser d som lyx att ha hastigets grupper istället för licens resp gatgrupper)
Skönt som fan när d flyter på vare sig man är gatu eller licens åkare
Billigt med 500kr i medlemskap, plus att man behöver inte vara medlem för att köra bara regga sig på hemsidan.
(Dock kan medlemar se hela åretskörningar direkt, 6v innan varje körning kan icke medlemar boka sig)
Fick mer smak och inhandlade en ren banhoj R6 -00 för en strunt summa.
Sjukt roligt, och man börjar titta sig om efter att prova nya banor runt om i sverige.
Men om man som jag, är vanlig dödlig med billig banhoj UTAN licens har man tydligen svårt att hitta andra föreningar att köra med billigt.
Kan inte köra med smc, fiver, actionpics mfl.
Då får ja byta till gathoj o riskera den.
Eller ta licenskurs för 2300:-
Lösa årlig licens på 1000:-
+ klubb medlemskaps avgift till SVEMO ansluten motorklubb årligen.
Finns det någon annan förening i sverige som har det så lyxigt att dom blandar gat/banhojar?
(jag ser d som lyx att ha hastigets grupper istället för licens resp gatgrupper)
Skönt som fan när d flyter på vare sig man är gatu eller licens åkare