Nedu, jag kommer att pilla in mitt datum ett par veckor innan ska du se!
Lite halvsegt att öva på krypkörning på en nerdrevad cbr600 bara, men men. Det lär ju bli en barnlek med skolans hoj sen
Lycka till!
ååååÅÅÅÅÅ jag som tänkte starta denna tråden 110101 00:01... tjyvstart!
toooo late.... du får se till att bli först med att ha tagit kortet 2011
ååååÅÅÅÅÅ jag som tänkte starta denna tråden 110101 00:01... tjyvstart!
Ni får väl sikta på att slå antal tagna kort 2010 nästa år tror vi stanna på ca 210 st, vi slog 2009 ganska ordentligt då dom bara registrerade 95 lycka till allihop
Hur är egentligen styrradien på CBR'en gentemot skolans? min Z har ju skitkass radie jämfört med skolans bmw 650gs eller vad den nu hette(släppte allt vad övningsköra/trafikskola o allt hette så fort inspektören sa att jag skulle få kortet), så när jag suttit o övat med min(bäst att säga att det inte var mycket annars lär väl syrran skriva nåt här ) så kändes skolans pissenkel.
Den är väl precis som vilken annan sporthoj jämfört med körskolornas antar jag. Värdelös. De flesta körskolor sitter väl inne med någon slags bmw som precis som på din skola. Men som du säger blir det ju iaf inte svårare på uppkörningen av att öva privat med en svår hoj!
Kuggade sista tiden i Gbg, så det e la lika bra att man går med i detta forumet också!
Kan man skriva in sig tidigare än 3 månader före man fyllet eller är det 3 månader innan som är tidigast för inskrivning?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|