El kan vara jävligt farligt.MC-krach

Därför föredrar jag hojar med koppling, får man gashäng så e de bara att trycka kopplingen.
Har hänt! :D

Last edited:
Eftersom den gjorde 0-100km/h på en sekund och det tog ca 5 sekunder från launch till krasch måste det gått i runt 500km/h när han krascha. Tycker det verkar vara en ganska säker hoj med tanke på denna exakta vetenskap och så pass hel som han såg ut efteråt :tummenupp

känns sjukt amerikanskt förutom att den är just eldriven...

Muppo står och flexar på parkeringsplats och ska sen styla phett utan något tanke på plats, utrustning osv... Slutar alltid lika bra :)

Tänkte precis berätta hur gammal denna filmen är, men jag insåg att jag hatar folk som skriver: "gammal", i filmklipps-trådar :):rolleyes:

Eftersom den gjorde 0-100km/h på en sekund och det tog ca 5 sekunder från launch till krasch måste det gått i runt 500km/h när han krascha. Tycker det verkar vara en ganska säker hoj med tanke på denna exakta vetenskap och så pass hel som han såg ut efteråt :tummenupp

:skrattaåt

Jag är kritisk till electricitet, dessa motorer ger en steglös acceleration så om man tror att man bör vara uppe i 30 blås kan man helt enkelt vara uppe i 500 blås, livsfarligt :gnissla

Har förövrigt funderat på detta och då jag gärna har börjat koka ihop konspirationer så gör jag ett försök här:
Man ser ju inte själva kraschögonblicket så vi vet ju egentligen inte om han verkligen kraschade, så tänk om detta är en video med PR-syfte, jag vet ej hur PR fungerar i kraschrelaterade delar men just nu har denna video cirkus 960.000 visningar (troligtvis fler om det finns kopior runt om på internet) så detta har ju givetvis lett till att denna hoj har blivit känd, frågan är om den skulle blivit lika känd om han lyckades enbart att göra burnouten? :va Det som talar för min konspiration är att skadorna på bilen och motorcykeln är rätt minimala samt att föraren verkar inte ha fått några synliga skador :va Har då föraren lyckats bromsa ner fart tillräckligt mycket? det verkar inte finnas några bromsspår som tyder på detta :va

Hahahahahahhaha fyfan, kunde inte hålla mig då jag såg den. Vad var felet på killen? var de själv mords försök? rätt fram på cykelbana 0-60 under 1 sek, gammal gubbe utan hjälm osv. Måste varit uppe i 350 minst när han smaska in i däcket på bilen.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär