Mer film! tillbakablick på 2010

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Här kommer lite film från årets säsong !
man är ingen Bergman men ni får hålla tillgodo ändå !

[YOUTUBE-ID]zcpt2eE5abo[/YOUTUBE-ID]

Samma fast UTAN musik!

[YOUTUBE-ID]QixDVVhzlz8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Kul att titta på, såg riktigt härligt ut :tummenupp Tur det inte höjde det höga suget inför nästa säsong nått :rolleyes: ;)

Recension:

Bergman kan slänga sig i väggen! Den här filmen var mer underhållande än hans samlade kunskap tillsammans.

Musikproducenten borde dock sparkas pga all kass amerikansk "crap-metal".

Dock borde ljudproducenten få en Oscar för den fina ljudupptagningen utan massa störande vindbrus. Tyvärr överskuggas hans fina arbete pga musikproducentens kassa smak på så kallad "junk-metal".

Annars en fin film.

Får :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp av :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp möjliga.

Recension:

Bergman kan slänga sig i väggen! Den här filmen var mer underhållande än hans samlade kunskap tillsammans.

Musikproducenten borde dock sparkas pga all kass amerikansk "crap-metal".

Dock borde ljudproducenten få en Oscar för den fina ljudupptagningen utan massa störande vindbrus. Tyvärr överskuggas hans fina arbete pga musikproducentens kassa smak på så kallad "junk-metal".

Annars en fin film.

Får :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp av :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp möjliga.

Tackar Tackar :yoparty, har en 14minutrare utan muski oxo ( men det blir ganska sövande efter 5-6 minuter

Mysig sommarrulle! Skön känsla. Musiken var väl inte riktigt min stylie.

Det verkar varit en bra sommar. Det känns redan lite bättre i höstrusket för mig, TACK!
Tur du inte heter Bergman. Med sådana filmer som Tystnaden och Viskningar och Rop hade Bergmans MC-film hamnat bland tragedierna.

Bra film :tummenupp
Kul att se att det fortfarande finns dom som klämmer fullängdslagg i backarna. ;-)

Faen vilket sug man fick efter att köra hoj... kan man snabbspola fram till maj?

Riktigt nice video, både film och musikmässigt :tummenupp

Härlig film, gott ljud i aprilian, får bli en v4 tuono om två år:tummenupp

SeeYou

*/ ?>
Back