Tjena! Har inte planerat däck änn. Men blästring och pulverlack är snart. Tydligen vad jag läst mig till så kommer en quad och trike i självsvängning utan balansaxel. Atc`n har oxå balansaxel. På en tvåhjuling går vibrationerna ut genom gaffeln. Många Cr500 konverterade quadar och trikar finns det men dom blir olidliga att köra mer änn 10min säger dom som testat.Fasen vad fränt Johan!
Ska du ha grus eller asfaltshjul på henne?
(Det är nog första 2t jag sett med balansaxel!)
Japp! Såg dagens ljus 87, fick en rejäl uppdatering 88 med 7 bultad topp helt ny balansaxel som några av uppdateringarna. Tillverkades endast tom 90. Yes 499cc(86slagx86borr) Min har 1mm över=512ccDumma frågor..Är den byggd av Suzuki-fabriken? När tillverkades dom? 500cc?
En granne till mig hade/har en 88a, tror jag det var, helt sjukt vad den gick.
Hett eftertraktade i usa pratade han om
Vad kommer du göra med henne?
Jag vet inte men ska tydligen va ett satans vridmonster. Motorn suger sin luft genom övre ramröret med ett 50x50mm hål vid styrstångsinfästningen(satans lång sug väg & litet hål) Genom att ta bort luftburkslocket, byta ljuddämpare mot fullflödes & gå upp från 350 till 430-440 i mainjet så ska det frigöra ruggigt mycket mer effekt.Skicka ett sms om du är i garaget framöver, så kanske jag kikar upp till dig!
Klart cool maskin!
Ps: Hur många hk ska de röra sig om i en sådan maskin?
Trubbis heter du Lyttbacka i efternamn? Jag jobbar med en Lyttbacka, kan inte va så vanligt namn.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|