SR P4 - Karlvagngen ikväll 8/4

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag har blivit kontaktat av programledaren i Karlavagnen om jag vill prata om tjusningen med hojåka. Jag har sagt att jag kan ställa upp på en intervju.

Så, håll er nära radion ikväll mellan 22-00 så kommer ni höra mig.

Har ni några smarta ideer på vad man kan säga så är det läge att out:a det NU.

1219360_520_292.jpg

Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Du får väl haspla ur dig något osammanhängande om KjetTingaR och gasa satan mellan barnvagnar så dom inte får fel bild av oss.:yoparty

Allvarligt så kan det ju bli hur bra som helst beroende på vilken inställning programledaren har till hojar, det är ju omöjligt att försvara alla idioter som ligger i 200 mellan rödljusen i stan så det gäller väl att trycka mer på känslan av att vara ute i friska luften när man åker.

Dra någon jämförelse mellan att sitta i en flygstol i en Boeing 747 och åka skärmflyg eller nåt i den stilen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Doften från alla avgaser, getingsmattret på visiret, den ljumma vinden vinden som fläktar vid lagom fart etc.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Du får väl haspla ur dig något osammanhängande om KjetTingaR och gasa satan mellan barnvagnar så dom inte får fel bild av oss.:yoparty

Allvarligt så kan det ju bli hur bra som helst beroende på vilken inställning programledaren har till hojar, det är ju omöjligt att försvara alla idioter som ligger i 200 mellan rödljusen i stan så det gäller väl att trycka mer på känslan av att vara ute i friska luften när man åker.

Dra någon jämförelse mellan att sitta i en flygstol i en Boeing 747 och åka skärmflyg eller nåt i den stilen.

Nu har dom ringt o bandad ett samtal med mig. I efterhand är det ju lätt att komma på roligare/bättre saker man borde sagt...

Försökte att inte uppträda så vårdslöst. Vafalls, alltid råkar man ju ändå reta upp folk...

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Kul! Visst kan vi som brukar lägga oss vid 22-snåret på fredagar lyssna på det på SR.se imorgon?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Är det Janne Josefsson som tipsat honom om dig? Du har ju träffat honom tidigare :)

Sitter och lyssnar nu, antar att du inte varit i etern än?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
jag ringde Karlvagnen och tipsade dom om Apstoll... hoppas han frågar vad Apstoll betyder :hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Alltså, förlåt, jag pallar inte att lyssna längre...

En som ingenting vet intervjuar folk som inte kan berätta....

"hur mycket drar en sån där R1a" "är det dyrt"

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
fakk vilken tråkig jävla radiogubbe..
jag e skitbakis och vill höra men vill inte lyssna på honom, han skulle ju kunna döda vilken jävla president som helst med sitt stroke-aktiga pratande.... nu kom det musik. tur puh!

Hudik

Guest
Tack!
Undra om det va bra eller dåligt att vara sist som mc-knutte... :va

Att vara sist är väl det bästa, det är ju alltid sista orden man kommer ihåg.

Tänk om det hade varit en hojhatare som fick snacka sist, då är det ju det alla kommer ihåg.

Bra tuggat Mark :tummenupp

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Härligt att man kan spola förbi den usla musiken och programledarens kallprat :tummenupp Men gästerna var inget vidare förutom du Mark :tummenupp Kommer programledaren åka med gubben som erbjöd en tur? jag tror faktiskt inte det. Paret ibörjan som kört i USA och överallt, tja det var en intressant historia men deras röster var inte så "radiovänliga", speciellt inte damen :gnissla Tjejen som körde en R1:a var väl lite fåordig :tungan

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!