Era bästa raggningstips.

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Sitter och läser Spelet(the game) av Neil Strauss och tycker det är kul att läsa om alla "trix" och sätt de använder sig av vid raggning.
Vet ju att i denna mansdominerande virtuella värld finns det gott om "Alfahannar" så kom fram och dela med er av era bästa raggningstips. Kanske inte av typen: Vad får jag bjuda på till frukost imorgon? :rolleyes:
Så SH-klanen, visa nu att Tom Cruise är USA:s svar på SH:s Alfahanne!

:kär
 

Yzzyx

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2010
Ort
Östhammar
Hoj
En packe GSXer
Har aldrig behövt "trix", problemet brukar va att hålla dom man inte vill ha borta! :p
 

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Mölnlycke
Hoj
xjr1300
se ut som folk, och bete dig som folk kommer du långt med, om du måste ta till "trix" för att lura med dig ett offer är det kanske dax att göra en putsning på något?
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Alltså det handlar inte om att jag har problem med att skaffa brudar, utan tycker mer det är kul att höra olika raggningstips. Det är ungefär som lite allmänbildning, sen att man aldrig kommer förstå sig på brudar är en annan sak, men man kan ju i alla fall göra ett försök.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Var trevlig, oblyg och tydlig med att du raggar på henne. Då märker du snart om du ödslar din tid eller det kanske kan leda någonstans. Diskretion är bara muppigt och ett tecken på en ocharmig osäkerhet! :tummenupp
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Var trevlig, oblyg och tydlig med att du raggar på henne. Då märker du snart om du ödslar din tid eller det kanske kan leda någonstans. Diskretion är bara muppigt och ett tecken på en ocharmig osäkerhet! :tummenupp

Nä att vara blyg o bara stå o kolla i smyg på nån brud har aldrig gått hem. Tycker det är ganska intressant att man genom att typ ignorera tjejen som man är intresserad av och prata med hennes vänner till en början och visa att man är huvudpunkten för att sen när hon släppt garden gå in och charma henne! Finns många roliga saker!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
-Jag är rik, sen bor jag flott också.

Täcker in det mesta.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
En förlovnings/vigelring verkar ha en viss dragningskraft på det motsatta könet.
Jag stod en gång och skulle beställa i baren när det gled fram en tjej och började snacka. Hon var väldigt på och frågade om vi inte skulle glida vidare. Då visade jag upp ringen och sa att jag är förlovad. Det gör inte mig något svarade hon då. :näsblod

Nej det blev inget ligga men jag var rätt nöjd med att fått erbjudandet. Bra för självförtroendet. :)
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top