KTMs produktplan för kommande tre åren?

Alter ego

Busgrabb
Gick med
15 Jul 2009
Hoj
Monster 1100 -09
Super Duke R 1290?

omg.gif

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Tänkte samma sak, inte ens ett ansiktslyft för ktm 690
Måste man alltid göra det? Tycker den ser ruskit bra ut. Ibland känns det som det ska ändras för ändrandets skull.

Det jag skulle vilja se är en dakarstukad variant av 690 (ungefär som den som är på bilden).

Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Måste man alltid göra det? Tycker den ser ruskit bra ut. Ibland känns det som det ska ändras för ändrandets skull.

Det jag skulle vilja se är en dakarstukad variant av 690 (ungefär som den som är på bilden).

Jag vill ha duke R motorn i smc'n. Det vore en lämplig uppdatering, utseendet behöver dom inte röra för det är så bra som det är.

magi

POOOWEEER!!!!!!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Superduke 1290R
Personligen hoppades jag stenhårt på en RC4 eller vad dom nu hade kallat den. En lätt bansmiskare som hade gett japanerna ett helt nytt koncept att bita i. Fan vad rå den RC8an med 690 motorn är som KTM gubbarna byggde själva..... Snälla KTM bygg den för att visa att ni både kan och är annorlunda än alla andra slätstrukna japaner!!!!!!!

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Personligen hoppades jag stenhårt på en RC4 eller vad dom nu hade kallat den. En lätt bansmiskare som hade gett japanerna ett helt nytt koncept att bita i. Fan vad rå den RC8an med 690 motorn är som KTM gubbarna byggde själva..... Snälla KTM bygg den för att visa att ni både kan och är annorlunda än alla andra slätstrukna japaner!!!!!!!

Ja fy fan, den vill jag också ha! 130kg bansmiskare med ca. 70hk :yoparty
80hk som dom trimmade sin till gör nog att det blir mycket skruva och lite åka ;). Men som ren banhoj och inte gat-/banhoj kan det väl funka.

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Ja fy fan, den vill jag också ha! 130kg bansmiskare med ca. 70hk :yoparty
80hk som dom trimmade sin till gör nog att det blir mycket skruva och lite åka ;). Men som ren banhoj och inte gat-/banhoj kan det väl funka.

Detta kanske är något för dig då? En twin i och för sig men 120kg och 60bhp med Aprilias 450. Borde ju inte vara några problem att bygga en på 550:n också, jag har för mig att chassit är mer eller mindre detsamma mellan 450/550.

http://www.visordown.com/motorcycle-news--racing-news/road-going-gp45-super-twin/18809.html

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka