Elitserietråden 2011-2012!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Traditionen får väl slås vidare då, efter lite påtryckning från jyrgårdare. :)

Kanske kan bli en rolig säsong, i synnerhet när man slipper Hånken och dussinfinnar. Tråkigt dock att Idol-Ahdrian är kvar och att jipposkiten i tråkdöd-sardin-scandiborgen är än mer kommers än tidigare.

Nåväl, roligt att det är igång igen.

Skitsnack och påhopp påbjudes!

:rofl:rofl"Efter lite påtryckningar":hihi Den här säsongen ser på förhand ut att bli riktigt jämn! Det ska bli väldigt intressant iaf...:) Alla lag verkar ha förstärkt så det står härliga till, och det går inte riktigt att se några klara topp och botten kandidater...

När hojen snart ska ställas undan drar sporten igång igen. Elitserien, NFL, Premier League osv. Riktigt gött är det!!

Jag är dock nervös över Färjestads val av ny tränare. Killen strålar inte direkt förtroende. Men jag hoppas att han ska kunna ta Lila till minst semi. Jag hoppas(och tror litet grann) på ett nytt SM-guld dock!! :yoparty

FBK kommer va med i toppen i år oxå, får dom bara ihop laget och Niklas C kommer in rätt så blir det nog torget igen :-)

Och fansen behövde inte ens byta tröjor mellan matcherna. :hihi

Du och jag måste ses någon gång irl för jag måste se och höra hur du tänker på riktigt... Hur kan man inte förstå att vi är Djurgårdare och bara Djurgårdare oavsett sport? pungt.

bajjare, och till och med gnagare förstår detta, men inte du... År ut och år in samma konstiga frågeställningar om fotbollströjor/ishockeytröjor. Mkt märkligt...:va

Allting är sig likt; lag i poängnöd har alltid tre friska att hämta mot Färjestad.
Går matchen i LLA är det nästan poänggaranti.

Allting är sig likt; lag i poängnöd har alltid tre friska att hämta mot Färjestad.
Går matchen i LLA är det nästan poänggaranti.
Fantastiskt!

Idag är det dags för "toppmöte". Skevt så det förslår. Nåväl, spännande att se om dansken i kassen får spela igen eller om Hellberg får förtroendet.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick