Får kinesen som förföljer mig ett straff tror ni? *polisanmäld*

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Japp, idag pallade jag bara inte mer. Det måste få ett slut på tramsringandet - en signal och sen lägger hon på.
Så har hon gjort i 2 månader nu och mitt tålamod tog slut. Efter andra samtalet idag så ringde jag polisen och gjorde en anmälan.

Hon har ringt min mobil över 40ggr. Hon har ringt hem till mig över 10ggr och häromdan till min jobbemobil och sen blev jag vansinnig.

Hon har skickat SMS om att hon heter Gustav och jobbar på Burger King. Dit ringde jag idag och fick bekräftat att det aldrig funnits nån med det namnet under detta året, varken i stan eller på industriområdet.

Numret hon använt sig av var inget jag kände till så till en början trodde jag på att det var nån som hette Gustav. Varje gång jag ville träffas så kallade hon(han?) mig för homosexuell så jag trodde att det var en kille....

Jag ringde till Burger King i stan och dag om kinesens systers mobilnummer och då kom det fram, det var hennes nummer som hon hade använt och då faller det naturligt att det är kinesen som jag dejtade.
Tog reda på adressuppgifter och namn via 118 118 och gav polisen alla uppgifter.
Hemnumret, båda mobilnummer till respektive syster, namn på pappan och hur många registrerade samtal jag har på min mobil från det numret.

Nu undrar jag vad hon kan tänkas få för straff? Man har ju hört att vissa fått sin hemtelefon avstängd från Telia om de missbrukat den eller dagsböter för psykiskt lidande?
Eller såklart att allting läggs ner och hon fattar vinken - ge fan i att ringa mig??

När hon ringde 4 på morgonen blevb jag ursinnig efter en tid(finns väl tråd om det med?) och kallade henne både det ena och andra. Detta ska jag skylla på att hon ringer när jag sover och jag inte var vid mina fulla sinnes bruk, för så var det faktisk. Andra gånger hon ringt så har hon inte haft nånting att säga och hon har nästan bara sagt att jag är himla trevlig artig och rolig. Vi har inget att säga varandra så det var bara dött hela tiden, när jag ville lägga på har hon börjat lipa om att vi ska snacka vidare. Hon säger att hon har många kompisar som är bättre än jag men hon ringer mig :va Jag bad ju henne att ringa dem istället....

Jag tror att jag har fina chanser iaf :)
Jag vill bara att hon slutar ringa.

750RR

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
HEhehe, ok. invecklad historia...
Är du intresserad eller inte?
Är hon intresserad eller inte?

Antar att du inte är sååå intresserad med tanke på anmälan... eller?

Jobbigt med sånt folk i vilket fall som helst. Man kan ju bli galen för mindre.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Du har det allt bra roligt du... vi andra har så trista liv i jämförelse... :lol

Go get her tiger! ;)

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Dumt Mavve.. den enda flickan i världen det lät som du kunde ha en chans på.

Förhoppningsvis går hon ju helt fri.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Ta det som en komplimang. Men verkar hon knäpp så måste du ju göra någonting. Men polisanmälan? då måste det ha gått långt?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Hur fixar hon dina nummer då???

Till en början var hon bara fet, ful, dum, jobbig, äcklig och korkad... men inte psykiskt störd så i ett samtal jag hade med henne en gång så ville hon ringa hem till mig för att det var billigare och visst, det kan hon väl. Det var ju bara tyst ändån.

Jag råkade SMSa henne(gustav) en gång från jobbemobilen i ren ilska då jag blev tokförbannad men hade slut på pengar i min egen mobil.

BB: Jag har hellre sex med dig än den fula slynan! :fakta Det säger tillräckligt ;)

750RR

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Haha! Nar jag pluggade uppe i Umea sa var det en tjej som gjorde precis likadant med min polare. Hon ringde i alla fall som fan. Nagra ganger varje dag pa alla mojliga tider. Jag hade val tyckt det var enbart kul om det inte var sa att jag ocksa bodde dar (vi delade pa en trea nar jag pluggade).

Da (-93) fanns ju inte nummerpresentation sa det tog ett javla tag innan Telia hasplade ur sig ett namn. Efter manga om och men kom polarn fram till att hon hyrde i tredje hand eller nat sant och gick dit och fragade "va fan haller du pa med". Hon blev grymt forvanad och kunde knappt prata men hon slutade direkt. Ga och snacka med henne sa hon inte bara kan slanga pa luren.

Good luck!

EDIT: och andra sidan sa var det en amerikan som min systers familj kanner som rakade ut for ett riktigt psyko. Hon ringde sa mycket att han fick byta nummer, ringde till jobbet, SMS och massor till mobilen. Till slut blev det polisen nar han var sa skraj att svagern fick aka dit med en bekant. Da holl hon pa att rycka i brevinkastet och skrika m.m. Polisen sa att hon hade skadat nagon annan och sa att det var allvar... vet inte hur det slutade for han har flyttat fran Sverige nu.

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Out_Spinner skrev:
Ta det som en komplimang. Men verkar hon knäpp så måste du ju göra någonting. Men polisanmälan? då måste det ha gått långt?

Jag lovar, det har gått långt och för länge nu.

750RR

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Skittrist historia. Har en polare som var tvungen att anmäla sitt ex. Han tyckte det va skitjobbigt eftersom han gillade henne när hon "uppförde sig"... Men som sagt, vissa måste få sig en örfil för att vakna...

Och du, det är är viss skillnad på:

"Sina sinnens fulla bruk" och "Sina fulla sinnens bruk"... :D

maverick_750rr skrev:
jag inte var vid mina fulla sinnes bruk

Ovanstående innebär bara att du va nykter. Det är knappast en ursäkt. ;)

Lycka till! Hoppas hon lägger ner innan det blir nåt åtal eller liknande.

/Lucky9

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jag tycker du gör rätt i det du har gjort, ringer man 4 på morgonen och sen har absolut inget viktigt och säga så förstår jag dig att man ger nog inte telefonen ett smile och somnar om igen.

Som du säger.. det är väll någon liten slyna som inte vågar ta steget också ringer hon sådär o lägger på o har sig jag hade flippat ur totalt.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
:skrämd Ne nu jedrans Mavve.
Bäst för din skull att du skojar. Annars blir jag sårad.

Tänkte det lite som ett SHskämt.... förlåt. :hej
En sugga är sexig i jämförelse med den kinesen....

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Quaya skrev:
Jag tycker du gör rätt i det du har gjort, ringer man 4 på morgonen och sen har absolut inget viktigt och säga så förstår jag dig att man ger nog inte telefonen ett smile och somnar om igen.

Som du säger.. det är väll någon liten slyna som inte vågar ta steget också ringer hon sådär o lägger på o har sig jag hade flippat ur totalt.

Hon bor i Viken och jag har inget motordrivet fordon att ta mig ut på. Ska jag ta buss måste jag börja åka vid 7-tiden på morgonen för en surpriseattack eller nåt....
Får bli ett polisiärt ärende istället, jag hinner inte själv. Annars kan ju du åka ut o "ta hand om henne" mot betalning givetvis :crash

750RR

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
maverick_750rr skrev:

750RR

Ah... inte undra på att tjejerna smälter - du har ett så belevat sätt att uttrycka dig på ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
Tänkte det lite som ett SHskämt.... förlåt. :hej

750RR

Lugna puckar Mavve. Jag förstod att du skojade.
Innerst inne är din högsta önskan något helt annat... :brynad

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Been there! :mad: Man blir vansinnig när ngn man inte vill ha o göra följer efter en. Jag dejtade en tjej hon 28 jag 23 (då) för ungefär 1 årsen. Vi hade sex (på hennes initiativ) några gånger vilket va sådär smart. jag va aldrig riktigt intresserad och d sa jag från början innan vi hamna isäng.
Jag sa att jag inte ville tfäffa henne mer, då började hon ringa på helt bänga tider! Vi bodde rätt nära varandra och nästan gämt när jag va ute så stog hon i köket o blängde. jag kunde stå på gården me hojen o några kompisar så kom hon förbi o pratade precis som inget hade hänt, som om vi va tillsammans
-Ska du komma in o äta snart älskling?
Jag bad henne o dra åt helvete! Den jävla subban lärde sig mina tider när jag kom hem osv. Jävligt enerverande!!
Hon ringde o sa att hon inte fått sin mens och att hon inte ville va orolig själv.
jämt när man skulle gå ut o göra ngt så va hon där!
Hon hade andra killar hos sig o när jag va ute så sprang fanskapet efter mig istället. :finger

jag polis anmälde d aldrig utan flyttade därifrån. Har inte hört ngt på ett halvår så jag antar att idioten :finger lagt av.

Hoppas du slipper tjejen efter d här!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Innerst inne är din högsta önskan något helt annat... :brynad

Du kommer aldrig att få mig. :fakta
Jag får alla tjejer att smälta..... som glassman har man det fett med brudar. Medelåldern är nog runt 9-11.
Jag har 2 brudar(11) i Landskrona som ser mig som om jag vore Fabio. En tjej(10) i Bjuv som öppnar o stänger dörren åt mig.... det finns fler ;)

/Brudarnas dröm :slicka

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...