K*K gubbe. Låst pga skitsnack

Status
Ej öppen för fler svar.

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
K*K gubbe

Kom i lagom fart :crash i dag på en liten väg ovanför byn, kör uppför en backe och kör på 3an, hojen stegrar lite i slutet på backen och jag tappar kontroll och ränner rakt emot ett träd men lyckas styra undan och får "bara" helvetes massa kvistar och skit i ansiktet och på dt:n, lite chokad stannar jag och kollar om nåt hände med hojen.

Efter typ en halvminut kommer en gubbe i 50-års åldern som tydligen sett vad som hände och säger "synd att du inte kom lite längre åt sidan"

Jag med adrenalinet i full rulle tänker inte så mycket och säger typ "jo fan va tur att man inte krascha trädet, kom lite väl fort där"
Gubben: "nä, jag menar att det va synd att du inte klippte trädet"

Fan vad sur jag blev, hade fan kunnat slagit in pannbenet på gubbjäveln.
Ok, jag kom för snabbt och insåg själv att det var jävligt dumt men hur jävla trevligt är det att höra en sån kommentar? :confused:

Sitter här och funderar på om man skulle gå dit med ett baseboll trä och avreagera sig lite fast det skulle nog inte göra saken bättre.... :6surkart

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
Stryk borde han ha, fast det var väl lika bra att du inte gjorde nåt, det är ju inte kul att åka dit för misshandel.

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SMC -06 inkl. Akra slip-on
hehehe.. :D blir så JÄVLA sur på sånna gubbar, själv har jag sköllt ut nån under moppetiden! Du kan ju iaf fall slänga ågg på fönstret eller nåt! :whip :rock :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
du skulle frågat när han fick något :slicka senast o sen sagt att du fick för 5min sen
så hade han nog fått

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
kunde du inte kört över honom i en mer kontrolerad whellie

Emil 125

Guest
åka till gubben och ställ dej o burna i hans rabatter eller på gräsmattan. Då blir han nog lika arg som du va.

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Emil 125 skrev:
åka till gubben och ställ dej o burna i hans rabatter eller på gräsmattan. Då blir han nog lika arg som du va.

Kolla otroligt snett och argsint på honom nästa gång du ser honom, nästan som att du skulle vilja spöa honom rätt upp och ner... det gjorde jag med en hundägare här i trakten när jag hade moppen och nu vågar han inte kolla åt mitt håll...

Likadant med en kärringjävel som var ute och gick med en katthund mummlade någonting när jag körde på självaste vägen och hon gick på trottoaren... då körde jag in på trottoaren och sa va fan vill du? Då skakade hon på huvudet rädd och gick vidare, jävla kärring sa jag och åkte.

Skittuff tycker jag att jag är, nej då.. men ge va dom tål jävla tjurskallar... dom har aldrig varit unga själva... dom har fått jobba under sin barndom typ...

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Esquina skrev:
Likadant med en kärringjävel som var ute och gick med en katthund mummlade någonting när jag körde på självaste vägen och hon gick på trottoaren... då körde jag in på trottoaren och sa va fan vill du? Då skakade hon på huvudet rädd och gick vidare, jävla kärring sa jag och åkte.

haha det minns jag :D

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Mest rädd blev jag när en kärringjävel släppte sin dobberman efter mig, åkte moppe på cykelväg. 3 gånger! En gång lyckades hundjäveln bita mig i låret.

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
ingen hoj just nu, DTn såld
cRoC skrev:
Mest rädd blev jag när en kärringjävel släppte sin dobberman efter mig, åkte moppe på cykelväg. 3 gånger! En gång lyckades hundjäveln bita mig i låret.
Bet den dig? Nita kärringen..... självförsvar? :)

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Att ge folk stryk snackas det mycket om. Är det verkligen nån som har staken att dra in pannan eller bara gå och ringa på dörren och hurru gubb fan snart bli min känga och ditt huve ett och samma föremål.

Sluta larva för helvete. Endå inegn som vill gå och dra skiten ur nån pga att han saggt nåt åt dig, sägg tillbax, eller som jag brukar sägga JÄVLA GUBB FITTA KUK I HELVETE DRA ÅT HELVETE DIN KUK SUGARE! Det brukar alltid lugna ner mig.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Darre skrev:
Att ge folk stryk snackas det mycket om. Är det verkligen nån som har staken att dra in pannan eller bara gå och ringa på dörren och hurru gubb fan snart bli min känga och ditt huve ett och samma föremål.

Sluta larva för helvete. Endå inegn som vill gå och dra skiten ur nån pga att han saggt nåt åt dig, sägg tillbax, eller som jag brukar sägga JÄVLA GUBB FITTA KUK I HELVETE DRA ÅT HELVETE DIN KUK SUGARE! Det brukar alltid lugna ner mig.

Japp, en så lång mening som möjligt fylld med svordommar hjälper alltid :banana :hördu :Bugar

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Darre skrev:

nä, skulle vara om dom börja isf.
då är det ju självf.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
The king of mognad har talat!
"skulle vara dom som börja isf"
VAD spelar det för roll? Har du NÅTT innanför pannbenet så vet du att man inte bankar på nån!

Extreme BMX

alltid åk sugen!
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
kawasaki 125 -89 (enduro) och en BMX =D
jävla gubb jävel, nästa gång du ser han säg "TA TILLBAKA DET DÄR ANNARS....SPRÄNGER JAG DIN KATT!!!...eller nåt :crash

nej men vaffan cRoC jag tycker du ska gå dit med paintball gevär eller luftgevär och ge undjäveln lite färg :fatta!
:död

då kan hon kasta en :död hund på dig!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...