Måste berätta: Min väninnas kompis drog hem en kille. Sexet var sådär, men han dög. På natten vaknar hon av att han fiser som faan. Det luktar illa. Nåväl, kan väl hända den bäste. Sen vaknar hon igen av att han sitter på huk bredvid sängen. Det låter lite konstigt, lite plas o så och hon hör honom muttra: "Vilken fin **** du har". Och sen fiser han igen... "Vafan, sitter han o r****r? Räckte det inte med sexet?", tänkte hon. Efter att han somnat går hon på toa. På vägen tillbaka tänder hon ljuset. På golvet i sovrummet ligger en stor kladd skit och där är nerpissat!
Hon väcker honom och han ser förvånad ut. Men efter att ha ipptäckt att han är helt kladdig därbak, kan han inte neka. De städar o röjer. Då upptäcker hon en tolle på elementet. Han har alltså tagit e den med HANDEN och lagt den där!!!! *URK*
När hon kör honom hem (för att bli av med honom) säger han: "Ja, nu när vi gått igenom detta, klarar vi det mesta. De andra tjejerna som jag mött har kastat ut mig med en gång, när detta hänt... När ska vi ses igen?"
Vilken kille!!!! Får väl tillägga att hon INTE ville träffa honom igen.
Hon väcker honom och han ser förvånad ut. Men efter att ha ipptäckt att han är helt kladdig därbak, kan han inte neka. De städar o röjer. Då upptäcker hon en tolle på elementet. Han har alltså tagit e den med HANDEN och lagt den där!!!! *URK*
När hon kör honom hem (för att bli av med honom) säger han: "Ja, nu när vi gått igenom detta, klarar vi det mesta. De andra tjejerna som jag mött har kastat ut mig med en gång, när detta hänt... När ska vi ses igen?"
Vilken kille!!!! Får väl tillägga att hon INTE ville träffa honom igen.