Bikerbitch
Stolt mamma
Här kommer den senaste informationen rörande festen
Sporthojfesten 2004
Nu är det bara ett par dagar kvar till festen och anmälningslistan är full!
Tänkte bara informera lite vad som gäller:
* Alla får en lott i dörren, spara den för runt klockan 22 är det lottdragning med fina priser
*Jag skulle vara tacksam om alla kunde pma eller ringa/skicka sms [0739 09 19 13] och tala om vad ni heter på riktigt. Saken är den att utanför kommer det stå en vakt och kolla av vilka som får komma in enligt listan eftersom jag vill hinna festa lite och inte stå i dörren under kvällen. Vakten kommer nog bli förvirrad om t ex jag skall försöka komma in under namnet Bikerbitch. Därför är det bättre om mitt riktiga namn också står på listan, hoppas ni förstår J
*Medtag legitimation ! Det är som en vanlig krog och därför kan ni få visa leg.
* Om ni får förhinder eller inte dyker upp, hör gärna av er, så kan jag ta in andra människor
*Jag har snackat med killen som hyr ut och det kommer finnas korv med bröd man kan köpa under kvällens hårda festande. Dvs det perfekta fyllekäket
*Står man inte på listan kommer man inte in. Men, är ni grymt sugna på kalas och det finns platser så ring mig på lördag förmiddag så kanske vi kan lösa det ändå. Jätteviktigt att ringa dock så jag kan bekräfta antalet platser som finns kvar.
* Viktigaste av allt
Ta på er leendet innan ni skall festa. Vi skall rocka rövarna av oss och ha en riktigt kul kväll!
Vägbeskriving till festplatsen:
Nu vet jag inte riktigt var all tänker sova. Men det lättaste är att antingen åka med Pendeln till Södra Station och därifrån ta en liten promenad
[Uppgång Rosenlundsgatan, sväng vänster direkt när ni kommit upp. Gå rakt fram till ni kommer fram till en större trafikerad väg som heter Ringvägen.
Tag höger och gå på vänster sida av vägen, strax når ni fram till Tantogården]
eller så åker ni
Tunnelbanan till Zinkensdamm
Det finns bara en uppgång. Enligt kartan skall man svänga höger och promenera mot Skanstull en bit tills man når Tantogården.
-------------------------------------------------------------------------
När: 24 januari 2004. Vecka 4
Plats: Tantogården på söder [Ringvägen 24] Deras hemsida är: www.tantogarden.se om någon är nyfiken.
Har pratat med han som hyr ut och han sa max 150 personer till att börja med.
Sen sa han att man kunde köra insläpp vid dörren. Först till kvarn..
Tid: Vi tänkte försöka komma igång relativt tidigt. Cirka 19.00 blir nog lagom. Vi festar i 6 timmar tills klockan är 01 då lokalen stänger. Sen är det fritt fram att göra vad som passar, sova eller gå vidare till någon nattkrog. Blir det någon tidsändring så säger jag till.
Kalaset kostar: 120:- Betalas in s e n a s t den 31/12 på kontonummer:
9150-396 158-5 [skandiabanken]
Eftersom vissa inte kan skicka något meddelande gör vi så att den siffra ni har på intresseanmälningslistan får ni skriva efter summan.
T ex 120.11
Så efter nummer 100 börjar siffrorna om igen. 01, 02, 03 osv..
[men ni som kan skriva meddelande, gör gärna det! Skriv erat användarnamn]
Ångrar ni er kommer inga pengar betalas tillbaka!
Övrigt: Det kommer vara ett band som spelar på festen. Lite annat smått o gott dyker upp om planerna inte ändras.
Ambulans kommer att ha lite sjukvårdsinformation i början av kvällen.
Så ni som missade det i Örebro får ytterligare en chans att se och lära.
Spriten köps på plats, alltså inget medhavt. Då ryker tillståndet och vi lär åka ut.
Är du under 18 släpps du endast in med målsman i sällskapet. Detta p g a sprittillståndet. Glöm inte era körkort, det kanske blir koll på det i dörren.
Allt för att deras tillstånd inte skall ryka som sagt.
Garderoben kostar 10:-
Ni som nu far långa vägar för att festa i Sthlm har jag lite tips på vandrarhem.
Långholmen. Telefonnummer 08-720 85 50 230:-/natt
Södermalm, Bed and Breakfast. 668 15 92 260:-/natt Endast 10 platser. 40:- för frukost
F1 Hotels tar 250:-/natten. Hotell Formule 1 Stockholm Syd
Tel :08 744 20 44
http://www.hotelformule1.com/formul...che_hotel.shtml
City Backpackers 08-20 69 20 2bäddsrum: 245:-/per p 4bädd: 220/per p
eller 8bädd: 180:/per p Ligger 400 meter ifrån Centralstationen.
Sporthojfesten 2004
Nu är det bara ett par dagar kvar till festen och anmälningslistan är full!
Tänkte bara informera lite vad som gäller:
* Alla får en lott i dörren, spara den för runt klockan 22 är det lottdragning med fina priser
*Jag skulle vara tacksam om alla kunde pma eller ringa/skicka sms [0739 09 19 13] och tala om vad ni heter på riktigt. Saken är den att utanför kommer det stå en vakt och kolla av vilka som får komma in enligt listan eftersom jag vill hinna festa lite och inte stå i dörren under kvällen. Vakten kommer nog bli förvirrad om t ex jag skall försöka komma in under namnet Bikerbitch. Därför är det bättre om mitt riktiga namn också står på listan, hoppas ni förstår J
*Medtag legitimation ! Det är som en vanlig krog och därför kan ni få visa leg.
* Om ni får förhinder eller inte dyker upp, hör gärna av er, så kan jag ta in andra människor
*Jag har snackat med killen som hyr ut och det kommer finnas korv med bröd man kan köpa under kvällens hårda festande. Dvs det perfekta fyllekäket
*Står man inte på listan kommer man inte in. Men, är ni grymt sugna på kalas och det finns platser så ring mig på lördag förmiddag så kanske vi kan lösa det ändå. Jätteviktigt att ringa dock så jag kan bekräfta antalet platser som finns kvar.
* Viktigaste av allt
Ta på er leendet innan ni skall festa. Vi skall rocka rövarna av oss och ha en riktigt kul kväll!
Vägbeskriving till festplatsen:
Nu vet jag inte riktigt var all tänker sova. Men det lättaste är att antingen åka med Pendeln till Södra Station och därifrån ta en liten promenad
[Uppgång Rosenlundsgatan, sväng vänster direkt när ni kommit upp. Gå rakt fram till ni kommer fram till en större trafikerad väg som heter Ringvägen.
Tag höger och gå på vänster sida av vägen, strax når ni fram till Tantogården]
eller så åker ni
Tunnelbanan till Zinkensdamm
Det finns bara en uppgång. Enligt kartan skall man svänga höger och promenera mot Skanstull en bit tills man når Tantogården.
-------------------------------------------------------------------------
Sporthojsfesten i Stockholm 2004
När: 24 januari 2004. Vecka 4
Plats: Tantogården på söder [Ringvägen 24] Deras hemsida är: www.tantogarden.se om någon är nyfiken.
Har pratat med han som hyr ut och han sa max 150 personer till att börja med.
Sen sa han att man kunde köra insläpp vid dörren. Först till kvarn..
Tid: Vi tänkte försöka komma igång relativt tidigt. Cirka 19.00 blir nog lagom. Vi festar i 6 timmar tills klockan är 01 då lokalen stänger. Sen är det fritt fram att göra vad som passar, sova eller gå vidare till någon nattkrog. Blir det någon tidsändring så säger jag till.
Kalaset kostar: 120:- Betalas in s e n a s t den 31/12 på kontonummer:
9150-396 158-5 [skandiabanken]
Eftersom vissa inte kan skicka något meddelande gör vi så att den siffra ni har på intresseanmälningslistan får ni skriva efter summan.
T ex 120.11
Så efter nummer 100 börjar siffrorna om igen. 01, 02, 03 osv..
[men ni som kan skriva meddelande, gör gärna det! Skriv erat användarnamn]
Ångrar ni er kommer inga pengar betalas tillbaka!
Övrigt: Det kommer vara ett band som spelar på festen. Lite annat smått o gott dyker upp om planerna inte ändras.
Ambulans kommer att ha lite sjukvårdsinformation i början av kvällen.
Så ni som missade det i Örebro får ytterligare en chans att se och lära.
Spriten köps på plats, alltså inget medhavt. Då ryker tillståndet och vi lär åka ut.
Är du under 18 släpps du endast in med målsman i sällskapet. Detta p g a sprittillståndet. Glöm inte era körkort, det kanske blir koll på det i dörren.
Allt för att deras tillstånd inte skall ryka som sagt.
Garderoben kostar 10:-
Ni som nu far långa vägar för att festa i Sthlm har jag lite tips på vandrarhem.
Långholmen. Telefonnummer 08-720 85 50 230:-/natt
Södermalm, Bed and Breakfast. 668 15 92 260:-/natt Endast 10 platser. 40:- för frukost
F1 Hotels tar 250:-/natten. Hotell Formule 1 Stockholm Syd
Tel :08 744 20 44
http://www.hotelformule1.com/formul...che_hotel.shtml
City Backpackers 08-20 69 20 2bäddsrum: 245:-/per p 4bädd: 220/per p
eller 8bädd: 180:/per p Ligger 400 meter ifrån Centralstationen.
Bifogat
Last edited: