Gruppköp? Arata, Bst, Fren Tubo, Krk

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Gruppköp: Arata, Bst, Fren Tubo, Krk

Hej!

Hade tänkt erbjuda lite gruppköp på lite olika varor om det är okej?

Kan det vara något?

Har haft lite förfrågningar från Sporthoj folk angående Fren Tubo bromsslangar igen.

Hade ju ett gruppköp på FREN TUBO bromsslangar före sommaren med leverans i juli.
Tyckte det fungerade bra med nöjda kunder och kan tänka mig att göra ett nytt erbjudande. (Se kommentarer nedan från senast.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

”Det läcker inte nånstans längre.. har ett jävla bett i bromsarna nu.. så tack så mkt för slangarna KRK.. ”

”Trevligt med folk som tar hand om sina kunder, det komms ihåg ”

”Nu sitter även mina slangar på. Det blev verkligen bättre bett i bromsarna! Tack skall du ha KRK för bra service, snabb leverans samt fina priser! Det uppskattas verkligen!
För min del var ditt pris bara lite drygt hälften, mot vad den lokala mc-handlaren ville ha.”

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=11858

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=11943

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=14288

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=15913

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=24941

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ERBJUDANDEN:
Jag kan tänka mig gruppköp på följande prylar:

ARATA avgassystem:
4-2-1 helsystem från Japan byggda helt och hållet i titan (alla rör + ljuddämparen = lätt!) med riktigt bra prestanda! Dessa system är helt nya på den svenska marknaden. I USA där de funnits ett tag är de väldigt populära och rankas minst lika högt som Akrapovic när det gäller finish och effekt! Systemen finns även till vissa modeller med extra högt dragen ljuddämpare för racing . Priset för ett system (med en ljuddämpare) är konkurrenskraftiga 13 500:-. (Observera att systemen är byggda helt i titan!) På detta pris ger jag 2000:- rabatt, => 11500:-

(Arata gör även fotpinnssatser)

BLACKSTONE TEK kolfiberfälgar:
Det finns fälgar och så finns det FÄLGAR! Fälgbana och ekrar i kolfiber med nav i aluminium. Lättare finns inte!

Priser:
24 000:- (29 300:- är ordinarie pris) för ett set gatfälgar till Ducati 916 (Priset gäller mc med enkelsving)
26 000:- (33 100:- är ordinarie pris) för ett set gatfälgar till Honda CBR 900, Suzuki GSXR 1000, Yamaha R1 etc (Detta pris gäller all mc med dubbelsving )

FREN TUBO slangar:
Stål-, Kevlar-, och Kolfiberomspunna bromsslangar (finns ex. även kylar- och oljeslangar) från Italien. Finns till i princip alla hojmärken och modeller. Som senast ger jag 15% rabatt på alla kit. (Se hemsidan för priser på övriga kit. (Multiplicera med 0,85 för att erhålla rabatterat pris. Prislistor finns på hemsidan.)

Prisexempel:
1. Yamaha R1 98-01, stålomspunnen slang (3 slangar, komplett bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i stål), (820:) 697:- inkl. 15% rabatt

2. Yamaha R1 98-01, stålomspunnen slang (3 slangar, komplett bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), (980:) 833:- inkl. 15% rabatt

3. Yamaha R1 98-01, kevlaromspunnen slang (3 slangar, komplett bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), (1110:) 944:- inkl. 15% rabatt

4. Yamaha R1 98-01, kolfiberomspunnen slang (3 slangar, komplett bak och fram, rostfria pressförband, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), (1460:) 1241:- inkl. 15% rabatt

KRK kolfibertillbehör:
Fram- och bakskärmar (även ventilerade framskärmar) i prepreg kolfiber (bästa kvaliteten, F1 kvalitet). 10% rabatt på hela sortimentet. Redan bra priser blir ännu bättre! (Multiplicera priserna på hemsidan med 0,9 för att erhålla rabatterat pris.) Tyvärr har jag inga foton på dessa artiklar ännu.

Prisexempel:
Suzuki GSXR 1000 (’01-’02)
Framskärm, (1500:) 1350:- inkl. rabatt
Framskärm ventilerad, (1690:) 1521:- inkl. rabatt
Bakskärm, (1250:) 1125:- inkl. rabatt

Yamaha R1 (’02-’03)
Framskärm, (1810:) 1629:- inkl. rabatt
Framskärm ventilerad, (2000:) 1800:- inkl. rabatt
Bakskärm, (1060:) 954:- inkl. rabatt

-------------------------------------------------------------------------------------

Frakt ut till kund tillkommer på alla artiklar.

Hör av er via telefon/email/PM eller kika in på hemsidan för mer information om produkterna eller prisuppgifter osv.

Mvh
Karl / KRK

KARLS RACINGTEKNIK - KRK
www.karls-racingteknik.se
email: info@karls-racingteknik.se
tel: 08 550 41185 (Mån – Fre / 18 – 21; Lör – Sön / 11 –14; övrig tid telefonsvarare)

TRÅDEN HAR GODKÄNTS AV SWEDIE

Last edited:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
ny sida?? alltid kul att se nya butiker poppa upp:) men det finns inga kåpor/prylar till aprilia?

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
twinner666 skrev:
ny sida?? alltid kul att se nya butiker poppa upp:) men det finns inga kåpor/prylar till aprilia?

edit: detta gillade jag att läsa..

För KRK är följande ytterst viktigt:

Kundbemötande

Service

Kvalitet

En kund hos KRK skall helt enkelt inte få känna sig missnöjd med vare sig bemötande, service eller produkt. Visst kan saker och ting bli fel men med rätt hantering så skall inte kunden behöva lida i onödan för det. KRK kommer att arbeta stenhårt för att efterleva detta. Prova, bli förvånad och förhoppningsvis positivt överraskad!
:tummenupp

finns för många skitfirmor som inte fattar :4skrika

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
twinner666 skrev:

Startade företaget årsskiftet 2002/2003 och sidan har funnits ungefär sedan dess men det tar nog ett bra tag att göra ett företag känt.

Kul! Jo, det är väl tanken att det skall vara lite kul...försöker erbjuda produkter/artiklar som tidigare inte gått att köpa i Sverige.

Har lite kåpprylar till Mille från Carbon Dream men frågan är om de passar en R från 2002? Kanske inte.

Hur som helst är det något speciellt du är ute efter (oavsett om det är kåpor eller annat) så kan jag kolla med andra leverantörer jag har, inga problem.

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
twinner666 skrev:
edit: detta gillade jag att läsa..

För KRK är följande ytterst viktigt:

Kundbemötande

Service

Kvalitet

En kund hos KRK skall helt enkelt inte få känna sig missnöjd med vare sig bemötande, service eller produkt. Visst kan saker och ting bli fel men med rätt hantering så skall inte kunden behöva lida i onödan för det. KRK kommer att arbeta stenhårt för att efterleva detta. Prova, bli förvånad och förhoppningsvis positivt överraskad!

finns för många skitfirmor som inte fattar :4skrika

Tack!
Jo, har lite dåliga erfarenheter själv...hehe. Så jag ser detta som VIKTIGT!

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Bilder

Mer bilder finns på hemsidan.

ARATA: 4-2-1 titan (ljuddämpare + rör)
viewphoto.php

BST / BLACKSTONE TEK kolfiberfälgar
viewphoto.php

FREN TUBO bromsslangar
viewphoto.php

Tyvärr har jag inga bilder på KRK kolfibertillbehör ännu men det jobbas på det.

Bifogat

• ARATA_031111.jpg
    ARATA_031111.jpg
    99.4 KB · Visningar: 169
  • BST_031111.jpg
    BST_031111.jpg
    35.1 KB · Visningar: 151
  • FREN_TUBO_031111.jpg
    FREN_TUBO_031111.jpg
    82 KB · Visningar: 140
Last edited:

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Komplettering

Kompletterar...FREN TUBO:

I ovanstående kit så ingår allting förutom bromsvätska. (slangar, banjoskruvar, brickor, spiralskyddsplast och på slangarna sitter även de gummifästen som de klamras fast runt på hojen.)

Slangarna kan även beställas utan banjoskruv och övrigt. (endast slangar, se kolumn 1 i prislistan på hemsidan.)

BRICKOR ingår i alla slangkit oavsett om det bara är slangar eller komplett kit.

De stålompunna slangarna kan fås med skyddsslang ovanpå i genomskinlig, svart, blå eller gul färg utan extra kostnad.

Kevlarslangarna kan fås antingen röda eller blåa utan extra kostnad.

Kolfiberslangarna endast svart (kolfiberväven syns)

FÄRG:
Banjoskruvar i blått eller rött utan extra kostnad. Till Carbotech kitet är banjoskruvarna svarta. Finns även i stål (De stålfärgade skruvarna är ytbehandlade med något som kalls niploy. Ytan ser då ut som stålfärgad.).

Banjonipplar finns endast i blått med röda pressförband.

Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Några bilder och priser på Aratas fotpinnsatser? (om de finns till min hoj...)

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
J-Bone skrev:
Några bilder och priser på Aratas fotpinnsatser? (om de finns till min hoj...)

Vet tyvärr inte om de finns till din hoj. Måste kolla det. Återkommer. Exakt vilken hoj har egentligen? TL 1000 R? Årsmodell?

Pris är ännu inte beslutat. (väldigt nytt detta)
Här är några bilder i alla fall:

Bifogat

• bsgsxr1000.jpg
    bsgsxr1000.jpg
    87.5 KB · Visningar: 606
  • bsimage01.jpg
    bsimage01.jpg
    54.9 KB · Visningar: 433
  • bsimage02.jpg
    bsimage02.jpg
    71.6 KB · Visningar: 475
  • bsimage03.jpg
    bsimage03.jpg
    104 KB · Visningar: 142
  • bsyzfr1.jpg
    bsyzfr1.jpg
    57.6 KB · Visningar: 457
Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Ser grymma ut!

Japp, hojen är en TL1000R -00.

Om rearsetsen finns till min hoj så kan du väl greja en bild och ge ett pris?

Last edited:

Eagle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC -05
Hur är finishen på kolfiberframskärmarna, är de klarlackade?
Är de tunna och sladdriga eller stabila?

/Henrik

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Eagle skrev:
Hur är finishen på kolfiberframskärmarna, är de klarlackade?
Är de tunna och sladdriga eller stabila?

/Henrik

Hej Henrik,

Jag har faktiskt inte hunnit ta hem några skärmar ännu så jag vet ärligt talat inte men enligt uppgift så är de tillverkade med prepreg material och i autoklav vilket bör betyda bra kvalite och en styv konstruktion.

På min hemsida, www.karls-racingteknik.se, kan du titta på Carbon Dream prylarna som är gjorda med samma teknik. Rimligtvis bör dessa skärmar vara i princip likadana. Carbon Dreams prylar är inte sladdriga men ändå väldigt lätta och med hög finish! (Carbon Dream har inga skärmar till din hoj)

Jag håller nu på och checkar med min leverantör av KRK skärmarna och ber dem skicka bilder och beskriva produkten bättre. Återkommer.

Mvh
KRK

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
J-Bone skrev:
Ser grymma ut!

Japp, hojen är en TL1000R -00.

Om rearsetsen finns till min hoj så kan du väl greja en bild och ge ett pris?

Visst gör dom!

Jag håller på och undersöker...återkommer.
Du har email förresten.

Eagle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC -05
Det vore bra om du kunde fixa fram en bild.
Carbon Dreamsskärmarna ser ju bra ut.

/Henrik

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad