Smaka på den här moraltanter!

Status
Ej öppen för fler svar.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Jag har en film som kommer att reta moraltanterna :banana

Nån som kan lägga upp den på en snabb server? den är 195Mb stor.

Jag kan skicka den på icq eller msn eller nått

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
sorry.. hade lite datorhaveri här. hinner tyvärr inte skicka/ftp'a den till någon nu ikväll men jag skickar den till vem som helst imorgon förmiddag.
jag försökte till dig alexx men det gick inte. vet inte varför. jag gjorde som du skrev. blev nått connection failed eller nått sånt.

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
ja nu är jag online. är det någon som kan lägga upp filmen åt mig?

jag försökte till dig igår två gånger alex men jag lyckades inte. jag måste ha missat något. den där infon om port21 vet jag inte hur jag ska använda när jag ftp'ar.

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Silwer skrev:
är stealthGSXRen inblandad?

ha ha.. tyvärr är inte stealthgixxern inblandad. hann tyvärr inte filma något med den i år. jag fick lite motorproblem med den på hösten som tyvärr tog för lång tid att få ordning på.

denna film innehåller riktig terroråkning med cross/endurohojar mitt i stan :yoparty

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Wiseguy skrev:
Släng upp den på DC-hubben. Så sprids den snabbt.

jag kan inte adressen till sporthojs dc-hubb. kan någon skriva adressen så går jag in där direkt. filmen heter cross.avi och är ca 195Mb stor.
jag heter [BBB]bmwjohan på dc och kör dc++.

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
hittade adressen men man måste regga sig tydligen. väntar på att zykl0n ska fixa det åt mig, sen är det bara att börja tanka

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
HanneZ skrev:
fräckt, ge mig omedelbart!!!

väntar på mina användaruppgifter på dc. hoppas att dom kommer snart.
jag har kollat på dina filmer HanneZ och du verkar gilla att spinna och sladda så att det sprutar gegga och grus. du kommer inte att bli besviken :D

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
bmwjohan skrev:
Jag har en film som kommer att reta moraltanterna...denna film innehåller riktig terroråkning med cross/endurohojar mitt i stan :yoparty

195 MB är STOOOOORT, är det värt väntan? Jag menar, kommer jag verkligen att bli upprörd? Är det bara en sorglig film om två uttråkade tonåringar som åker runt och busar i stan och tycker att det är asballt att varava på tomgång inne i centrum för att se hur många som vrider på huvudet bara för att de så desperat söker den uppmärksamhet de borde fått från sina föräldrar? Eller är det en verkligt upprörande film där två pantade tonåringar frossar i sin egna brist på fungerande hjärnceller och avsiktligen utsätter andra för livsfara när de gör wheelies på övergångsställen där någon kommer dragandes med en barnvagn?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
bmwjohan skrev:
Jag har en film som kommer att reta moraltanterna :banana

Nån som kan lägga upp den på en snabb server? den är 195Mb stor.

Jag kan skicka den på icq eller msn eller nått

Vafan ingen film bara en massa snack, posta i rätt forum innan du har nåt att visa, du är ju värre än ormtjusare Lindeman, ja han som inte hade ormar utan bara berättade om dom :7peta

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Teddy skrev:
195 MB är STOOOOORT, är det värt väntan? Jag menar, kommer jag verkligen att bli upprörd? Är det bara en sorglig film om två uttråkade tonåringar som åker runt och busar i stan och tycker att det är asballt att varava på tomgång inne i centrum för att se hur många som vrider på huvudet bara för att de så desperat söker den uppmärksamhet de borde fått från sina föräldrar? Eller är det en verkligt upprörande film där två pantade tonåringar frossar i sin egna brist på fungerande hjärnceller och avsiktligen utsätter andra för livsfara när de gör wheelies på övergångsställen där någon kommer dragandes med en barnvagn?

ja den är 16 minuter lång och den är klart sevärd.

nej det är ingen annan som utsätt för fara på något sätt så om det är det du vill se så ladda inte ner den.

bmwjohan

Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
GSXR1100R skrev:
Vafan ingen film bara en massa snack, posta i rätt forum innan du har nåt att visa, du är ju värre än ormtjusare Lindeman, ja han som inte hade ormar utan bara berättade om dom :7peta

jag har ju filmen på min burk. jag har läst en massa andra trådar där folk frågar om inte någon kan hosta filmen åt dom och det har bara tagit några minuter sen har någon hostat filmen. går tydligen inte lika fort denna gång.
vilket forum tycker du att jag skulle ha postat i då?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM