Yamaha R1-Turbo (Film 4)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
å herre jisses! Akta dig för "Idiot" svar... iaf vad gäller killen på TLn.. utan nått skydd mer än hjälm vet jag inte om det godkänns. Så varmt kan det inte varit...

Men kul iaf! Har han oxå tuuuurbo :D Anledningen till jag frågar är att killen verkar ju dra på bra ibland å .. du.. då... susar ju inte direkt förbi honom.. tänkte bara om du laddade eller ej :D
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Mysig film =)

Även om jag håller med Swedie där ang killen på SP1an, jag blir nervös av att se folk köra utan ställ. Fast det är ju deras eget ansvar bla bla...


Klart sköna filmer mister Biker_R1 :tummenupp
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
underbar film. den tackar jag för.

men jag måste bara få säga en sak här. ifall inte moraltanter startar lynchmobb mot denna film så fattar jag ingenting.

jag smiskar på rätt rejält i trafiken men jag tycker att det såg lite farligt ut i denna film. särskilt i första delen av filmen när ni håller på och kör om en massa bilar. för det första så ser det tokfarligt ut att killen framför åker utan skydd och för det andra så tycker jag att ni kör så jäkla närma varandra. ser lite farligt ut.
jag klagar absolut inte för jag har inte mycket moral i trafiken överhuvudtaget, men jag tycker att det är väldigt konstigt ifall inte personangreppen börjar hagla mot dig snart med tanke på hur mycket idiotförklaringar jag fick mot mig när jag startade en tråd i sommras om att jag körde i 200+ på rakor och ca 130-180 i kurvor på 90-vägar. detta är ju mycket värre( :tummenupp )
 

HanneZ

Guest
gör man en film o låter fler folk ta del av det är det ju självklart mer befogat o köra fort :D

dessutom tror ja du e lite grinig för du fick kritik för din film, men de va mer förstörelse i min mening! :7peta

ta inte illa upp nu, ja har me gjort filmer o blitt utskrattad men de va ju de som va halva meningen :yoparty

/ Hannes
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
HanneZ skrev:
gör man en film o låter fler folk ta del av det är det ju självklart mer befogat o köra fort :D

dessutom tror ja du e lite grinig för du fick kritik för din film, men de va mer förstörelse i min mening! :7peta

ta inte illa upp nu, ja har me gjort filmer o blitt utskrattad men de va ju de som va halva meningen :yoparty

/ Hannes

ja måste bara påpeka att jag inte vill blanda in min gräsmatteroffartråd utan jag syftar enbart på den tråden jag startade i sommras om att köra fort på allmän väg.

jag är absolut inte grinig för att den kritik jag fick för att jag la ut den där filmen med jordfräsarcrossarna. jag la ju ut filmen för att reta skiten ur moraltanterna och kan nog lungt säga att jag lyckades med det :banana
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Gött tomgångsmuller på vtr:en, den verkar inte gå helt kasst den heller. :hihi
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Tar inte dina packboxar redigt med stryk av allt studsande upp och ner hela tiden Biker R1?
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Han hade säkert både säkerhetstofflor och handskar på sig. ;)
 
Last edited:

HanneZ

Guest
bmwjohan skrev:
ja måste bara påpeka att jag inte vill blanda in min gräsmatteroffartråd utan jag syftar enbart på den tråden jag startade i sommras om att köra fort på allmän väg.

jag är absolut inte grinig för att den kritik jag fick för att jag la ut den där filmen med jordfräsarcrossarna. jag la ju ut filmen för att reta skiten ur moraltanterna och kan nog lungt säga att jag lyckades med det :banana
moraltanterna?
vad jag minns så tyckte alla illa om den, alla kan väl inte vara moraltant förutom du? då bör du nog tänka om!
 

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
bmwjohan skrev:
underbar film. den tackar jag för.

men jag måste bara få säga en sak här. ifall inte moraltanter startar lynchmobb mot denna film så fattar jag ingenting.

Du fattar...? :gnissla
Det var inte jag som sa det...

Sedan tror jag att det för många av oss moraltanter handlar om HUR man kör... Turbo killen här kör med insidan, det har funnits lite som tyder på att andra inte alltid gör det... (typ jordfräsar filmen... :gnissla )
 

Wolfpack

Troll kan tämjas, men inte en arg kvinna
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Vänersborg
Hoj
Ninja
Fan man blir inte alls sugen på att ta fram hojen
sommaren känns så otroligt långt borta ska önska sommar
av tomten :banana
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Vad var den bänkad till? VTRen kan ju inte vara orginal ;] Ge gärna specs på de båda maskinerna! :}

Härlig film :)
 

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Dalarna
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Vad toppar den Biker_R1?
Ps jag tror att han drar VTR'en! :D Ds
 

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Ort
Lidköping
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Bra film, kul att man känner igen miljöerna..

Lite reservation för snubben på VTR:en bara:
Man ser inte så cool ut när man ligger och studsar på asfalen iförd t-shirt och jeans.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top