Nån som känner igen sig? :)

Hallen

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Hornet 900
Saxat från www.bikt.se

Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade.
:hihi

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Hallen skrev:
Saxat från www.bikt.se

Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade.
:hihi

NÄÄÄEJ!!! Jag är påkommen... :rolleyes:

Dr BODOL

Med en tub FIXANAL......
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
GSXR 750 -96
Jag är också rädd...

Men det beror nog mest på att jag vet att jag har lite svårt att inte vrida på handleden. Jag trodde att tårarna var av glädje.....

Är man inte skraj - Dax o köpa ny mc med mer hästkrafter, eller?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
En till:

" 3443969
Jag hatar allt och alla. Hatar skrikande småbarn, får lust att slå något hårt i huvudet på de skrikande små glinen. Hatar tjocka som klagar och lik förbannat äter pizza varje dag. Hatar folk som stirrar. Hatar de som gjort abort och tycker synd om sig själva. Hatar överhuvudtaget folk som tycker synd om sig själva. Hatar folk som pratar för högt. Hatar folk som tycker om att "småprata" om vädret. Hatar pensionärer, som stannar mitt i vägen och bara glor så fort nåt händer. Fy fan."

:rofl

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nr:18, när skämten blir på bekostnad av nån annan, då är det påhopp. Har jag nånsin hoppat på mig ? Nä, just det. Lägg ner det där skitet nu.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Swedie skrev:
Nr:18, när skämten blir på bekostnad av nån annan, då är det påhopp. Har jag nånsin hoppat på mig ? Nä, just det. Lägg ner det där skitet nu.
Vem har jag hoppat på? :va

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Swedie skrev:
tydligen antyder du att ovan handlar om mig. Enligt vad GSX1100R har citerat...
Han snackar skit. Du som moderator kan väl läsa PM. Jag har inte skickat PM på flera dagar.....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
okej. ledsen då, då ska GSXR1100R få ett rapp...
BoomSmilie_anim.gif

och sen kan jag oxå säga, jag läser inte PM. Det vore fel av mig. Så tro mig på att det inte sker. Sen finns det inget system för att läsa PM. Jag skulle behöva gå igenom databasen.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Swedie skrev:
okej. ledsen då, då ska GSXR1100R få ett rapp...
BoomSmilie_anim.gif

och sen kan jag oxå säga, jag läser inte PM. Det vore fel av mig. Så tro mig på att det inte sker. Sen finns det inget system för att läsa PM. Jag skulle behöva gå igenom databasen.
Inga probs, jag ska slå honom ordentligt när jag får chansen :mad:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
det e väl bara att leta upp den som har denna hastighetsmätare...

Bifogat

• for_women2.jpg
    for_women2.jpg
    10.8 KB · Visningar: 238

Warrior

Gasar tills det rasar
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Gsxr
abstruse skrev:
En till:

" 3443969
Jag hatar allt och alla. Hatar skrikande småbarn, får lust att slå något hårt i huvudet på de skrikande små glinen. Hatar tjocka som klagar och lik förbannat äter pizza varje dag. Hatar folk som stirrar. Hatar de som gjort abort och tycker synd om sig själva. Hatar överhuvudtaget folk som tycker synd om sig själva. Hatar folk som pratar för högt. Hatar folk som tycker om att "småprata" om vädret. Hatar pensionärer, som stannar mitt i vägen och bara glor så fort nåt händer. Fy fan."

:rofl

Det är dags för denna typ att få på sig landstingets nya snygga vita skjorta med fina spännen :kocko

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...