Eftersom en del av er ska åka till Most på JRLs träningsläger så vill jag göra en koll på hur intresserade ni är av transportsamordning.
Jag behöver ha 10 anmälningar för att det ska gå att få runt detta för en rimlig peng för er som ska åka.
Det jag erbjuder är följande, jag tar inget för detta utan hela kostnaden är för buss, bränsle, tullar etc.
Det jag kan erbjuda.
* Plats i 1 st nightriderbuss. Egen säng med lakan samt plats för hojen i släp/lastutrymme i bussen. Bussen har tv/pentry/värme/AC etc. så boendet är klart drägligt.
* Plats för egna däck etc. Exakt hur mycket räknar jag på just nu, beror även på om det är 125
r eller 1000 kubikare i lasten. 
* Upplockning längs med E4 från Sthlm och ner till Helsingborg.
* Professionell chaufför.
* Alla kostnader för transporten ner.
Det ni får stå för
* Försäkring av hoj.
* Egen mat.
* Egna tullpapper (MC-IDcard)
Det som behöver samordnas. pga plats i släpet/bussen.
* Tält, verktyg och reservdelar.
* Om någon har CE kort och kan tänka sig hjälpa till med körningen är det toppen.
Kostnaden per person är i nuläget 6000 sek inkl moms ( det är iofs ingen moms då resan görs till utlandet, annars en liten summa som det är 6 % moms på.)
Endast för er som redan är anmälda till Most/kommer anmäla er snarast.
Exakt resrutt etc gör jag klar om det blir av men tanken är att vi anländer på kvällen innan första dagen och avresan är på kvällen efter sista passet.
Är det intressant?
Skriv gärna om ni vill åka eller andra åsikter i denna tråd.
mvh Gustav
Jag behöver ha 10 anmälningar för att det ska gå att få runt detta för en rimlig peng för er som ska åka.
Det jag erbjuder är följande, jag tar inget för detta utan hela kostnaden är för buss, bränsle, tullar etc.
Det jag kan erbjuda.
* Plats i 1 st nightriderbuss. Egen säng med lakan samt plats för hojen i släp/lastutrymme i bussen. Bussen har tv/pentry/värme/AC etc. så boendet är klart drägligt.
* Plats för egna däck etc. Exakt hur mycket räknar jag på just nu, beror även på om det är 125
* Upplockning längs med E4 från Sthlm och ner till Helsingborg.
* Professionell chaufför.
* Alla kostnader för transporten ner.
Det ni får stå för
* Försäkring av hoj.
* Egen mat.
* Egna tullpapper (MC-IDcard)
Det som behöver samordnas. pga plats i släpet/bussen.
* Tält, verktyg och reservdelar.
* Om någon har CE kort och kan tänka sig hjälpa till med körningen är det toppen.
Kostnaden per person är i nuläget 6000 sek inkl moms ( det är iofs ingen moms då resan görs till utlandet, annars en liten summa som det är 6 % moms på.)
Endast för er som redan är anmälda till Most/kommer anmäla er snarast.
Exakt resrutt etc gör jag klar om det blir av men tanken är att vi anländer på kvällen innan första dagen och avresan är på kvällen efter sista passet.
Är det intressant?
Skriv gärna om ni vill åka eller andra åsikter i denna tråd.
mvh Gustav