"...stort motorcykelforum i sverige..."

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det här kan vara gammalt, håna mig lite då tack.

Källa www.bikt.se

"Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade."

Bekännelse 2394355, sid 6/289 (idag)

Therudeboy

Guest
Det finns en tråd där många fått sig ett gott skratt av den "bekännelsen" :D

Tzzzzzz

va jag... Neeee
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Markus skrev:
Det här kan vara gammalt, håna mig lite då tack.

Källa www.bikt.se

"Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade."

Bekännelse 2394355, sid 6/289 (idag)

Inte lätt d !!! :kocko :kocko :kocko :7peta

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
berggren_martin skrev:

Allvarligt talat... Hur f*n orkar du sitta och leta upp gamla trådar så fort det är något som har varit uppe förut?? Det kan ju finnas mindre uppmärksamma personer som har missat det "roliga" och ser det först när tråden kommer upp för tionde gången. Alltså: Går du in på en tråd och kommer på att du sätt det förut så kan du trycka på "back".. ganska enkelt faktiskt. Kanske något som fler borde tänka på.. :kocko

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
pageer skrev:
<snip>Går du in på en tråd och kommer på att du sätt det förut så kan du trycka på "back".. ganska enkelt faktiskt. Kanske något som fler borde tänka på.. :kocko
Fler borde även tänka på att det finns en utmärkt sökfunktion som faktiskt funkar bra.

:kocko på dig själv.. :tungan

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Så, vem är den bekännande då?? Swedie?? :rofl :rofl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Haha, första gången jag läste det :lol :lol

kul för honom.

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Ugluk skrev:
Fler borde även tänka på att det finns en utmärkt sökfunktion som faktiskt funkar bra.

:kocko på dig själv.. :tungan

... :död Jaha.. man ska söka på något man inte vet existerar! :dummer

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
pageer skrev:
... :död Jaha.. man ska söka på något man inte vet existerar! :dummer

Det är ok, jag bad om hån och fick det. Du måste förstå att en del människor lever 70-80% av deras liv här och de har koll på vartenda inlägg. Jag är också från V-tuna ursprungligen för övrigt, vem är du mån tro? (Nej jag raggar inte :) )

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Dert kan inte va så att någon härifrån skrivit det bara för att få ett diskussionsämne?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
berggren_martin skrev:
Dert kan inte va så att någon härifrån skrivit det bara för att få ett diskussionsämne?
Kunde du inte ställt den frågan någon av de sex gångerna det här har varit uppe tidigare? :D :tummenupp

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Markus skrev:
Kunde du inte ställt den frågan någon av de sex gångerna det här har varit uppe tidigare? :D :tummenupp
Den lär ligga uppe 6 gånger till så det hinner jag med att göra tillräckligt många ggr ändå :tungan

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Markus skrev:
Det är ok, jag bad om hån och fick det. Du måste förstå att en del människor lever 70-80% av deras liv här och de har koll på vartenda inlägg. Jag är också från V-tuna ursprungligen för övrigt, vem är du mån tro? (Nej jag raggar inte :) )
Du har rätt. Nu skiter jag i det här och går ner i verkstan. :hej

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...