Tänkte ge er som vill bli rika eller få en extra peng ett konkret tips på vad ni ska göra... Jag själv har följt ett bolag som heter Pricer sedan 97: så jag har rätt så hyfsad koll på detta bolaget... Ett genombrott är ytters nära för detta börsbolag som sysslar med elektroniska hyllkantsetiketter till detaljhanden... Pricer har en ledande roll i världen på detta område. De har en marknadsandel på ca 40%... Bolaget fick nyligen en betydande order från värdens näst största handelskedja Carrefour på 100 milj kronor. Carrefour har noggrant studerat 3 st olika företags system i över 1 års tid innan man slutligen bestämde sig för just Pricer:s system. Pricer för långt gångna förhandligngar med stora kedjor runt om i världen om installationer av ESL system. Vad tror ni signalerna blir till de andra kedjorna runt om i världen när det näst största väljer pricer efter noggranna utvärderingar? köp såklart..
klipper in detta om bolaget... Lycka till nu och bli rika jag har tagit position redan.
Pricer AB (publ), grundat i Uppsala 1991, har en världsledande position som leverantör av elektroniska display- och informationssystem till detaljhandeln. Pricer erbjuder elektroniska informationssystem som väsentligt ökar kundnyttan och kundernas produktivitet.
Med det största produktutbudet på marknaden är Pricers ESL-system installerat i mer än 450 butiker på tre kontinenter. På kundlistan återfinns bland andra Europas största samt näst största detaljhandelskedja och några av de största detaljhandelskedjorna i Japan. Pricer erbjuder, i samarbete med ytterst kompetenta partners, en totalt integrerad lösning tillsammans med tilläggsprodukter, applikationer och tjänster.
Pricer AB är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För ytterligare information besök gärna Pricers hemsida. Registrering för att automatiskt mottaga nyheter kan ske via webbplatsen.
Pricer AB (publ)
Bergkällavägen 20-22 Hemsida: www.pricer.se
SE-192 79 Sollentuna Telefon: +46 (0)8 505 582 00
Sverige Organisationsnummer: 556427-7993
klipper in detta om bolaget... Lycka till nu och bli rika jag har tagit position redan.
Pricer AB (publ), grundat i Uppsala 1991, har en världsledande position som leverantör av elektroniska display- och informationssystem till detaljhandeln. Pricer erbjuder elektroniska informationssystem som väsentligt ökar kundnyttan och kundernas produktivitet.
Med det största produktutbudet på marknaden är Pricers ESL-system installerat i mer än 450 butiker på tre kontinenter. På kundlistan återfinns bland andra Europas största samt näst största detaljhandelskedja och några av de största detaljhandelskedjorna i Japan. Pricer erbjuder, i samarbete med ytterst kompetenta partners, en totalt integrerad lösning tillsammans med tilläggsprodukter, applikationer och tjänster.
Pricer AB är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För ytterligare information besök gärna Pricers hemsida. Registrering för att automatiskt mottaga nyheter kan ske via webbplatsen.
Pricer AB (publ)
Bergkällavägen 20-22 Hemsida: www.pricer.se
SE-192 79 Sollentuna Telefon: +46 (0)8 505 582 00
Sverige Organisationsnummer: 556427-7993
Last edited: