McPensionär får vara glad om han kommer upp på trepipen över huvud taget.Nyteknik skrev:Att McWilliams kommer vara snabbare än Byrne, Nakano och Hodgson.
Intressant att ni inte häcklar Back Street Boys-fjollan längre. Vadan detta?

McPensionär får vara glad om han kommer upp på trepipen över huvud taget.Nyteknik skrev:Att McWilliams kommer vara snabbare än Byrne, Nakano och Hodgson.
oFFkeFF skrev:...om han typ placerar sig 3-4'a under början av säsongen, så han fortfarande är med i matchen, och sen Honda ger repsol-teamet ett rejält materialövertag..
Märkligt vad era åsikter om Kentucky Kid har blivit reviderade senaste veckan. Själv drämmer jag nog in ett lakan på McPensionär, snabbare kille finns inte.Nyteknik skrev:Det tror jag inte att man skulle göra. Skulle vara för kontroversiellt och skapa uppror bland förarna. Men om hans närmaste rival/rivaler skadar sig kan Hayden bli mästare -04. Inte annars.
valmers skrev:Märkligt vad era åsikter om Kentucky Kid har blivit reviderade senaste veckan. Själv drämmer jag nog in ett lakan på McPensionär, snabbare kille finns inte.
valmers skrev:McPensionär imponerar stort. Jävlar vad snabb han skulle vara om inte, om inte, om inte, om inte. Då ni!
valmers skrev:McPensionär imponerar stort. Jävlar vad snabb han skulle vara om inte, om inte, om inte, om inte. Då ni!
oFFkeFF skrev:Edwards körde aprilan på 1.34.09 under rejset på phillip island förra året, då hade han kört hojen hela säsongen. 1.33.66 första dagen på PI med brutet revben är rätt godkänt, på den erkänt svårkörda aprilian.
Behöver jag tillägga att McWilliams kvalade 8 placeringar före Edwards med sin Protonhoj 03? Han kom 5 placeringar före Edwards i mål.
Det var ju ganska mycket samma sak edwards sa förra året, får han sitta på en bra hoj kommer det gå fort..
Kval hit och tider dit och tänk om. Nedanstående är fakta.oFFkeFF skrev:Edwards körde aprilan på 1.34.09 under rejset på phillip island förra året, då hade han kört hojen hela säsongen. 1.33.66 första dagen på PI med brutet revben är rätt godkänt, på den erkänt svårkörda aprilian.
Behöver jag tillägga att McWilliams kvalade 8 placeringar före Edwards med sin Protonhoj 03? Han kom 5 placeringar före Edwards i mål.
Det var ju ganska mycket samma sak edwards sa förra året, får han sitta på en bra hoj kommer det gå fort..
valmers skrev:Kval hit och tider dit och tänk om. Nedanstående är fakta.
Jeremy McWilliams, VM-placeringar, totalt:
2003: 18:e, 27 poäng (MotoGP)
2002: 14:e, 59 poäng (MotoGP)
2001: 6:e, 141 poäng (250cc)
2000: 14:e, 76 poäng (500cc)
1999: 10:e, 83 poäng (250cc)
1998: 9:e, 88 poäng (250cc)
oFFkeFF skrev:Edwards körde aprilan på 1.34.09 under rejset på phillip island förra året, då hade han kört hojen hela säsongen. 1.33.66 första dagen på PI med brutet revben är rätt godkänt, på den erkänt svårkörda aprilian.
Edwards fick en Honda-styrning -04. Skandal, den borde väl McPensionär fått?Chris Ash skrev:McWilliams hade 3-1 i inbördes möten mot Edwards ifjol....
Hur förklarar Valmers det?
valmers skrev:Edwards fick en Honda-styrning -04. Skandal, den borde väl McPensionär fått?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |