Solid snake skrev:Nice!
Vill du byta mot min tzr?
lord skrev:Den e såld på Bike i Trollhättan, och har sedan gått i Upplands Väsby.
Nu har hon kommit hem till västkusten igen!
Ska nog ha det som det är tillsvidare i alla fall. Fast visst finns det snygga undertails! Måste bara låta min ekonomi ta igen sig lite...Zeb_Macahan skrev:Nu har du lite plast att kapa där bak bara....
//jaG
lord skrev:Ska nog ha det som det är tillsvidare i alla fall. Fast visst finns det snygga undertails! Måste bara låta min ekonomi ta igen sig lite...
Måste ha pengar för att kunna göra slut på dom...Zeb_Macahan skrev:Pengar är till för att ta slut
//jaG
lord skrev:Äntligen e hojen hemma!
Nu ska bara strypningen bort, slipon på, byta olja och besiktiga.
Sen e det bara vänta på torr väg!
lord skrev:Den e såld på Bike i Trollhättan, och har sedan gått i Upplands Väsby.
Nu har hon kommit hem till västkusten igen!
Ska nog upp till Stockholm i sommar och hälsa på tjejens syrra, så det e väl inte omöjligt att vi kan låta hojarna bekanta sig med varann. Fast kanske exet e lite sur på mig, jag skaffade ju en ny samtidigt som jag hade henne kvar. Och dessutom fick de vara parkerade i samma garage...D-one skrev:Riktigt fin!
Blir du sugen på en tur med "exet" så kom bara upp
Vad säljaren på Bike hette vet jag inte, han som jag köpte av hette Marcus.Tjoffe skrev:Hette säljaren Tony?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari