Lazy skrev:När börjar det? Eurosport är det som gäller hoppas jag!
Peccus skrev:Hur är det med MotoGP-kvaltävlings prylen då? Sänder någon kanal den och när?
Nu förstår jag inte? Gattraktorer med kraschkåpor är väl inga riktiga räsers? Sådant tittar väl inte du på?Chris Ash skrev:Garry McCoy kan man ju inte missa.....blir till att ställa klockan då då...
Fast 6.15 räcker fanimej...
valmers skrev:Nu förstår jag inte? Gattraktorer med kraschkåpor är väl inga riktiga räsers? Sådant tittar väl inte du på?
Jamen det är en sur fyrtaktsgathoj, för bövelen.Blade skrev:Hehe, McCoy noterade 309 i toppfart i första kvalet, duger fint det!
Hittar inte vad GP hojarna noterade förr året...
valmers skrev:Jamen det är en sur fyrtaktsgathoj, för bövelen.![]()
Blade skrev:ALLA MOTO-GP HOJAR ÄR FYRTAKT!!!![]()
Goodstuff skrev:Detta är en lång och svår tvåtakt vs fyrtaktsdispyt som avhandlas.
Chris Ash är av den rätta tron att en RIKTIG rääsermaskin har en tvåtaktsmotor medan valmers förespråkar fyrtakatare, dessutom menade han att SBK-hojarna ju är gathojar och således borde inte Chris Ash vara intresserad. Mest gagg på internet men lite underhållande.![]()
Nej du, ditt ålahue, nu åker du in på Ignore List.Blade skrev:OK, bra me dlite personbakgrund så man är med i tugget.
Har ju inte hängt i depåtälten på somrarna.
Isåfall tar jag tillbaks mina utrop...
valmers skrev:Nu förstår jag inte? Gattraktorer med kraschkåpor är väl inga riktiga räsers? Sådant tittar väl inte du på?
Blade skrev:Hehe, McCoy noterade 309 i toppfart i första kvalet, duger fint det!
Hittar inte vad GP hojarna noterade förr året...
japp, det är det testet jag menar.Blade skrev:Om du menar det som är på Canalunya är det väl bara ett test och inget kval.
Första tävlingslopp är ju 18 April så det är lääänge kvar!
Ta en titt på motogp.com !!
marcus nilsson skrev:det blir sändningar från träningen i motogp på eurosport 14,15 på söndag om jag har avlsäst tv-tabellen rätt
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |