Alla? Var det inte bara dom 2 på vänster gaffelben?Swedie skrev:Jag blev utsatt för sabotage, antingen av min egen hoj eller nån person
Alla bultar som håller fast framhjulet .... var lösa! och 1 hade fallit ur... hum
Hehe, de skulle va kul o se, särskilt om du har med själva kraschen.TomTom skrev:Jag har rörliga bilder när "nån" simmar i gruset ...ska bara få ur dem ur videon så slänger jag upp en snutt (om du inte misstycker fstås )
Har du även videos av miiig?TomTom skrev:Jag har rörliga bilder när "nån" simmar i gruset ...ska bara få ur dem ur videon så slänger jag upp en snutt (om du inte misstycker fstås )
Nej inte själva vurpan men 2 sek efter typ, när du står o drar i hojen...bara ett kort klipp tyvärr...Mille-R skrev:Hehe, de skulle va kul o se, särskilt om du har med själva kraschen.
Aha, de va ju synd. Skulle ju va kul att få se sig själv krascha nån gång.TomTom skrev:Nej inte själva vurpan men 2 sek efter typ, när du står o drar i hojen...bara ett kort klipp tyvärr...
Swedie...Sorry ingen film med dig...får skärpa mig till nästa gång
emullo skrev:Stabilt..
Nu har man iaf fastnat på några kort iaf, inte när man gasar runt på banan
men ändå... jag var där iaf... he he
Tom tom.. dina filmer väntar vi på... alltid lika underhållande.
PeGe skrev:Man körde väl för långsamt, eller åxå är Multistradan så ful att ingen ville fota...
Mille-R skrev:Aha, de va ju synd. Skulle ju va kul att få se sig själv krascha nån gång.
Penguin skrev:Jag tippar nog på det sistnämda isåfall, för jag såg dig på banan och tyckte det gick skapligt fort.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|