Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mb skrev:Läste för några år sen i allt om MC att de hade hängt upp en 125:a i ett träd på full gas vid en MC-träff. Den hade skrikit i timtals till de till sist tog fram en slägga och gjorde slut på den. Det här var nästan lika magstarkt.
Och hojen var en XL125a mins jag.sEiKo skrev:Det var en Hojträff för harley-davidsson.
Förstår att de slog sönder den då, för så länge håller väl inte en HD i normalbruk?sEiKo skrev:Det var en Hojträff för harley-davidsson.

Nej, det var väl den ironiska undermeningen med det helaOlleR6 skrev:Förstår att de slog sönder den då, för så länge håller väl inte en HD i normalbruk?![]()

hahaOlleR6 skrev:Förstår att de slog sönder den då, för så länge håller väl inte en HD i normalbruk?![]()
Det missade jag förra året.sportarn skrev:Brukar det inte vara något liknande på träffen på High-Chaparall?
Har för mig att dom brukar elda upp nån sporthoj och sen kommer alla coola gubbar och pissar på den. :kocko
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |