Hampe #66 skrev:Aj aj...inte bra.hur lång tid tar det att läka?
Kommer du på besök fler ggr?
Isåfall ska jag vara med förberred...![]()
Hampe #66 skrev:Kommer du på besök fler ggr?
Det är bara att komma uppHoly Rider skrev:Jag kan kanske vara med när jag laggt gipset?
kamikaze skrev:Det var ju otur att det inte kunde räcka med en stukning![]()
blir väl ev. körning på torsdag igen. Då ska jag komma på riktig hoj istället så att jag med kan gasa lite![]()
Hampe: Vi sänkte Nybergs hoj igår, så nu har han inget att skylla på när han kommer sist![]()
Chris Husky skrev:Tror iofs att stukningen är det värsta, lätt att dra upp skadan igen. Men det är bara att linda det hårt & kasta kryckorna, så lätt blir ni inte av med mig!![]()
Jag har ju en uppsättning nya slicks i garaget så nästa gång ska väl inte framhjulet släppa lika lätt. Det enda tråkiga är att det käkar upp däcken snabbt på det underlaget.![]()
Chris Husky skrev:Självklart va jag ju tvungen att krasha igenFramhjulssläpp & hej asfalt. Lyckades dessutom med detta efter enbart ett fåtal varv, men efter lite återhämtning gick det fortsätta trots smärtor i foten.
Efter ett 6-timmars besök på sjukan idag visade sig smärtorna bero på stuckad fotled samt spricka i nått ben i foten![]()
SM 570 RR skrev:hmm du har inte funderat på att skaffa en billigare hoj att krascha med ? Börjar bli rätt ofta nu..![]()
![]()
Chris Husky skrev:Jag har ju en uppsättning nya slicks i garaget så nästa gång ska väl inte framhjulet släppa lika lätt. Det enda tråkiga är att det käkar upp däcken snabbt på det underlaget.![]()
Nightwish skrev:När jag kollar på bilderna så verkar asfalten vara ganska smutsig, ser ut som
gamla leriga bilspår m.m. Kanske därför det är halt???![]()
Nightwish skrev:När jag kollar på bilderna så verkar asfalten vara ganska smutsig, ser ut som
gamla leriga bilspår m.m. Kanske därför det är halt???![]()
Kan någon messa mig om det blir körning på torsdag 0706 224663 Mathiaskamikaze skrev:Det är inte halt, tvärt om. Det är inte asfalt vi kör på utan betong, därför går det ganska hårt åt däcken. Men det ska mycket till innan det släpper.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |