Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........
Tjet skrev:14e juni tidigast...
Miss_Orchidee skrev:Känner du ingen mer då?? ser nästan aldrig nån 125cc.....om ja inte tittar mig i spegeln då.......
cRoC skrev:"Objects in mirror tend to disappear"
Miss_Orchidee skrev:och vad menar du med det då......
cRoC skrev:istället för "Objects in mirror are closer than they appear".. ?
Poffer skrev:Hade du sagt till förra sommaren så Vi är 6 stycken här som kör/körde 125:a. Iofs är jag nog den enda som byter upp mig iår som det ser ut nu
Miss_Orchidee skrev:Känner du ingen mer då?? ser nästan aldrig nån 125cc.....om ja inte tittar mig i spegeln då.......
weeeiii skrev:jag bor i Angered, Ca 1mil norr om GBG.
är ofta inne i gbg o kör,så!!! om du känner dig ensam så PMa mig så kan vi säkert ta en lite tur nån dag!
Lingonpoeten skrev:asså du bor i angered din gettoboy? vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!
ha det
Lingonpoeten skrev:asså du bor i angered din gettoboy? vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!
ha det
Miss_Orchidee skrev:Hallå killar, om ni ska ut så får ni inte dra utanm mig! jag vill oxå förlja med!!!
ni får skicka pm t alla när vi ska ut! lova det!!
_Karlstrom skrev:Pm:a mig också skulle vara lite roligt att slippa köra ensam
Bor i Floda 3mil åt Alingsås hållet från göteborgweeeiii skrev:de va vist mer 125r i gbg än ja trodde?? var bor ni alla, står ju bara göteborg på profil...
Miss_Orchidee skrev:Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |