neeej.. min 00´ R1 stulen 22/5

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
min r1a blev stulen i mitt garage natten mallen 21/5 och 22/5 (fredag/lördag)

de bröt upp en av garagedörrarna slog sönder styrdämparen på hojen, sedan släpade de ut den.. det stod 2 bilar på vardera sida om hojen

regnummer rlr232 , lär väl dock inte hjälpa då de slet loss regplåten

kännetecken
rödvit, bsm vampire slipon, alubobbins, s-racing undertail, tonade miniblinkers

hojen stals i Strängnäs, Regementsgatan

//Linus - Som är ledsen idag.. min säsong är förstörd :död

Bifogat

• Min Retta.jpg
    Min Retta.jpg
    74.4 KB · Visningar: 287

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
KTM 625 SMC -04
Jävla as!
Beklagar..
De trodde väl att styrdämparen var ett styrlås, de dumma asen!

Cloud

Gick med
17 May 2003
Hoj
ja jag tror de måste varit gay,,,styrdämpare kan kanske vara ngt för att lura tjuven att tro att det är ett extra lås :kocko

det lär inte varit lätt för dem att sno hojen dock.. känns bara så jävla surt att behöva "förstöra" premier för andra hojåkare bara för att vissa inte kan fatta vad mitt o ditt betyder

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
Hur funkar det nu då? Vad gör försäkringsbolaget? Kommer dem att värdera cykeln och ge dig pengar? Hur vet dem hur mkt den är värd då är det inte risky att få för lite cash?

Cloud

Gick med
17 May 2003
Hoj
jag antar att de kommer gå efter marknadsvärde och vad jag hade för extra prylar på hojen, de skulle höra av sig på måndag...

fan att man inte ska få ha en hobby man trivs med :(

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jävligt tråkigt... jag är orolig som fan för att bli av med min. Har larm men det hjälper nog inte om de vill ha den tillräckligt mycket. Håller ögonen öppna, skulle inte förvåna mig om de är så dumma så de kör den här i Stockholm.

Edobbe

You´ll never walk alone
Gick med
10 May 2004
Hoj
Ducati Monster Dark 900
Fy fan så sorgligt!
Antar att hojen är på en båt till öststaterna vi det här laget :mad:

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
Att idioterna inte kan hålla fingrarna borta!!

Jag funderar över en sak.
Många som fått sina hojar stulna i garaget på senaste tiden.
Sitter tjuven och spanar på vem som kör en R1:a och var ägaren pakerar den? så dom vet var dom skall sno den? eller de chansar bara och går in i första bästa garage och tar det som finns??

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
cloud79 skrev:
ja jag tror de måste varit gay,,,styrdämpare kan kanske vara ngt för att lura tjuven att tro att det är ett extra lås :kocko

det lär inte varit lätt för dem att sno hojen dock.. känns bara så jävla surt att behöva "förstöra" premier för andra hojåkare bara för att vissa inte kan fatta vad mitt o ditt betyder

Se bara till att göra anmälan snabbts så kanske du har en ny hoj innom en månad.

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! :kulspruta :kulspruta Djävla drägg!!! :mad:

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
För Jä...gt med din hoj! :mad:
Fick ett jobb på min jour i natt, då det visade sig att någon försökt köra rätt igenom en "garagebur"... Och antagligen få ut hojarna som stog därinne...
Man blir fan sne' när "folk" inte kan lära sig att skilja på mitt o ditt... :kocko
Men efter nästan 4 timmars kapande och svetsande så var samma garagebur rena rama Fort Nox... (hmm, ja nästan iallafall)
Annars hade de nog varit tillbaks efter nån timme igen...

Fick mig en lyckönskning till uppkörningen av hojägarna, och blev varmt välkommen till deras klubbstuga!!! :)

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
loop skrev:
För Jä...gt med din hoj! :mad:
Fick ett jobb på min jour i natt, då det visade sig att någon försökt köra rätt igenom en "garagebur"... Och antagligen få ut hojarna som stog därinne...
Man blir fan sne' när "folk" inte kan lära sig att skilja på mitt o ditt... :kocko
Men efter nästan 4 timmars kapande och svetsande så var samma garagebur rena rama Fort Nox... (hmm, ja nästan iallafall)
Annars hade de nog varit tillbaks efter nån timme igen...

Fick mig en lyckönskning till uppkörningen av hojägarna, och blev varmt välkommen till deras klubbstuga!!! :)

Ajaj vars var det? Måste nog gå och se om hojjen står kvar.

Cloud

Gick med
17 May 2003
Hoj
Swedie skrev:
Har du nånsin visat bild på din hoj här på Sporthoj.com där ditt regnummer visas?

nej det har jag aldrig gjort! någon måste ha haft ögonen på var jag ställt in hojen när jag kört klart :mad:

ps. anmälan till polis samt fbolag gjorde jag direkt, polisen hade dock ej tid att komma och kolla.. fan jag har ju en avsliten regskylt här.. antagligen med någon annans fingeravtryck på ds.

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
cloud79 skrev:
nej det har jag aldrig gjort! någon måste ha haft ögonen på var jag ställt in hojen när jag kört klart :mad:

ps. anmälan till polis samt fbolag gjorde jag direkt, polisen hade dock ej tid att komma och kolla.. fan jag har ju en avsliten regskylt här.. antagligen med någon annans fingeravtryck på ds.

Vandra ner till polisstationen med den då och förklara läget och fråga snällt om dem kan hjälpa dig

Cloud

Gick med
17 May 2003
Hoj
Kimze skrev:
Vandra ner till polisstationen med den då och förklara läget och fråga snällt om dem kan hjälpa dig

vad tror du de säger om jag kommer ner med en hemmagjord skylt :rolleyes:
tjaaa.. det kan ju inte göra saken värre iaf :näsblod

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Kimze skrev:
Att idioterna inte kan hålla fingrarna borta!!

Jag funderar över en sak.
Många som fått sina hojar stulna i garaget på senaste tiden.
Sitter tjuven och spanar på vem som kör en R1:a och var ägaren pakerar den? så dom vet var dom skall sno den? eller de chansar bara och går in i första bästa garage och tar det som finns??

Antingen sett hojen på bild eller på stan, annars gått förbi när garageporten varit uppe. Annars tips eller beställningsjobb.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år