Ber om ursäkt så mycket men har sett en bild på en kille som kör utan hjälm och crashar. Som följd av detta spräcker han huvudet. Undrar om någon kan hjälpa mig att hitta den, ska visa bilden till en granne som kör vespa utan hjälm....
Mörten skrev:Ber om ursäkt så mycket men har sett en bild på en kille som kör utan hjälm och crashar. Som följd av detta spräcker han huvudet. Undrar om någon kan hjälpa mig att hitta den, ska visa bilden till en granne som kör vespa utan hjälm....
Vad har du för problem? Ingen tvingar dig att gå in där och titta. Jag ska lägga på en fet varning så att ingen kan missa det, var väl inte tydlig nog...MostWanted_NKPG skrev:fyf*an ta bort den där länken.. swedie!!
MostWanted_NKPG skrev:fyf*an ta bort den där länken.. swedie!!
MostWanted_NKPG skrev:satt med nattmackan vid datorn och får se det där!
haha finns det ett sånt också? url...darth_igel skrev:den fanns på ghostrider-forumet förut
MostWanted_NKPG skrev:haha finns det ett sånt också? url...
MostWanted_NKPG skrev:satt med nattmackan vid datorn och får se det där!
Zayn skrev:En polare visade en gång en film därifrån (eller nån liknande sida) där man på nära håll fick se en kille som skar halsen av en annan som låg bunden, kommer fortfarande ihåg det gurglande ljudet från blod som bubblade i strupen medan han försökte skrika.
Det var utan tvekan det absolut vidrigaste jag sett och därför håller jag mig undan från såna där sidor nu mer...
Det är en sjuk värld vi lever i!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |