Min nya mätare

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vad tycks? Den har riktigt schyst finish o allting verkar stabilt. Den är egentligen till Motocross, men funkar fint på Sporthoj oxå. Jag satte min magnet på bakre drevet och sen modulen på svingen.

Trailtech är det och kostar 895kr!

Bifogat

• trailtech.jpg
    trailtech.jpg
    104.1 KB · Visningar: 1,239
  • 2bikes.jpg
    2bikes.jpg
    94.3 KB · Visningar: 791

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Swedie skrev:
Vad tycks? Den har riktigt schyst finish o allting verkar stabilt. Den är egentligen till Motocross, men funkar fint på Sporthoj oxå. Jag satte min magnet på bakre drevet och sen modulen på svingen.

snygg snygg! Härligt att sh är uppe igen, fasen! Har inte kunnat sova inatt :tungan Igår tröck man på sh.com genvägen för att gå in 100 gånger tror jag! :D snackar om att man är beroende! Men så äre, härligt härligt! Längtar efter tröjan och kortet! :)

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad visar den förutom hastighet ? Den har ju 3 displayer. :va
Och iom att den egentligen är för motocross. Vad visar den för hastighetsintervaller ? Typ. till hur hög hastighet går den ?

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Verkar bra...

895:- är ju klart överkomligt ! Visar den RPM oxå ??

//Anders

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
:tummenupp

Visar:
- Aktuell hastighet (max 299km/H)
- Snitt hastighet (max 299km/H)
- Max hastighet (max 299km/H)
- Distans 0> 99999.99 km
- Trippmätare 1 & 2
- Resans tid
- Total tid
- Klocka 12 el. 24 timmars visning
- Lågt batteri på datorn
- Bakgrundsljus
- Vattentät
- Inkl. Hållare & hjulmagnet

motorcycle_kit_magnet.jpg

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
fast jag fattar iofs inte varför man vill byta ut org R1 instrument! dom är väl hur smutt som helst!!!! då är det jobbigare för oss med äldre hojar utan digital hastighetsmätare! jag vill iaf behålla varvräknaren! mest för att det är den enda fräna mätaren :yoparty

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
madmagnus skrev:
fast jag fattar iofs inte varför man vill byta ut org R1 instrument! dom är väl hur smutt som helst!!!! då är det jobbigare för oss med äldre hojar utan digital hastighetsmätare! jag vill iaf behålla varvräknaren! mest för att det är den enda fräna mätaren :yoparty

Beror kanske på hur hårt man klotade hojen !?!?!

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
förresten! det är ingen här som råkar ha ett mätarkit från en nyare fireblade till salu???? vill gärna köpa isåfall!

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
Swedie skrev:

Det är topeak som tillverkar den där till vanliga trampcyklar från början så går man till en vanlig cykelaffär och säger att man vill ha en "topeak panoram" så får man en för 649:- eller den trådlösa för 749:-

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jao, Webspy vet att min instrumentpanel är riktigt körd. Varit i backen oftare än .. äh! Har varit i delar ofta och är just nu ihopsatt med glasfiberspackel, superlim och plasthölje. :tummenupp Sen har jag inga originalkåpor ändå. :p

Inväntar bara ett Derbi Senda lyse nu... nån som har ett? Fick tips tidigare om nån som kanske hade, men har inte fått svar än. Lalala

gixxermf skrev:
Det är topeak som tillverkar den där till vanliga trampcyklar från början så går man till en vanlig cykelaffär och säger att man vill ha en "topeak panoram" så får man en för 649:- eller den trådlösa för 749:-

Klå 0:- :p Jao! Men visa bild o grejer då så kan vi jämnföra??!?!

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
Swedie skrev:
jao, Webspy vet att min instrumentpanel är riktigt körd. Varit i backen oftare än .. äh! Har varit i delar ofta och är just nu ihopsatt med glasfiberspackel, superlim och plasthölje. :tummenupp Sen har jag inga originalkåpor ändå. :p

Inväntar bara ett Derbi Senda lyse nu... nån som har ett? Fick tips tidigare om nån som kanske hade, men har inte fått svar än. Lalala

Klå 0:- :p Jao! Men visa bild o grejer då så kan vi jämnföra??!?!

0:- blir ju tufft... den ser PRECIS likadan ut... det är topeak som tillverkar dom och så är det några mc- firmor som har hoppat på och sälja dom till motocross med mera...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0