zpeppy skrev:Här är den
NSR_ERnsT skrev:en mycket fin hoj det... har själv kört den en gång i tiden... Går riktigt bra, och dessutom är den ju mycket bra i skicket... Hoppas du trivs med den och bevarar den i det skick som den köptes i...
Det du! Nemen allvarligt så tyckte jag att den var riktigt dyr men men det kostar att ligga på topp. Just denna hojen använde Yamaha som utställningshoj åren 96-98 tror jag det var. Priset? Han ville ha 29,500kr! Om vi säger så här va! Han fick inte detspectre skrev:satan va snygg den var!!! hur många loppor fick du pynta ut för den där då? grattis!!!
zpeppy skrev:Det du! Nemen allvarligt så tyckte jag att den var riktigt dyr men men det kostar att ligga på topp. Just denna hojen använde Yamaha som utställningshoj åren 96-98 tror jag det var. Priset? Han ville ha 29,500kr! Om vi säger så här va! Han fick inte det
Gradda skrev:det där blir nog kanonbra!! har du provat att maxa den en då? snygg är den dära modellen på tzr:en iaf!!
RED_LiME skrev:Grattis en jävligt fin hoj!
zpeppy skrev:Tack tack för alla komplimanger. Japp jag har maxat den. 165km/h enligt mätaren.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|