Utskälld av fransmaffian

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Stannade hojen o köpte en glass. Sitter brevid cykeln och tar det lungt när det dyker upp 2 par med fransar så långt ögat kan nå....
När de ser mig stannar de upp och tittar på cykeln och säger sedan att ligister som oss inte borde få åka på vägarna.
Typ det enda jag får fram är öhhhhhh va????
Ligister som ni klarar vi oss utan. Ligga o köra som dårar och luta cyklarna i varje kurva. Men så ni kör är vi förhoppnings av med er inom en snar framtid :kocko
Kommer från o med nu ALDRIG hälsa på en blyhög med fransar, visst finns säkert folk som är vettigare men det bryr jag mig ej om.

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
Ingen numer :-(
Marals76 skrev:
Stannade hojen o köpte en glass. Sitter brevid cykeln och tar det lungt när det dyker upp 2 par med fransar så långt ögat kan nå....
När de ser mig stannar de upp och tittar på cykeln och säger sedan att ligister som oss inte borde få åka på vägarna.
Typ det enda jag får fram är öhhhhhh va????
Ligister som ni klarar vi oss utan. Ligga o köra som dårar och luta cyklarna i varje kurva. Men så ni kör är vi förhoppnings av med er inom en snar framtid :kocko
Kommer från o med nu ALDRIG hälsa på en blyhög med fransar, visst finns säkert folk som är vettigare men det bryr jag mig ej om.
I den situationen skulle jag sparkat omkull deras ånglok, satt mej ner och tittat på när de försöker få den på rätt köl igen. :)

Men nu är det ju så att det var ju inte deras hojval det var fel på, utan dem själva.
Finns ju rötägg lite överallt. Men överlag är de flesta hojåkare man råkar på trevliga.

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Hmm, har inte flera kända kriminella MC-gäng blyslädar som fortskaffningsmedel? :va Undra vad de hade sagt om du kontrat med den kommentaren :p

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Ibland tackar man gud att humöret är på topp när vissa personer slänger ur sig saker. Vågar knappt tänka på vad jag hade sagt om man var irriterad innan de kom fram :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år