Psychodad
Varför tar semestern alltid slut?
Jo, det är så att jag har ett skumt problem med min koppling. När jag köpte hojen så var vätskan helt svart i behållaren för kopplingsvätskan. Tänkte inte mer på det utan spolade ur systemet ganska duktigt, och fyllde upp med ren fin vätska. Men likväl var det alldeles svart igen ett par veckor senare. Har nu upprepat renspolningen och så vidare, men kan redan se att det börjar mörkna.
Jag använder DOT4-vätska som man ska, men vet ju inte om det var det innan jag köpte hojen. Kan man få sådana här problem om man en gång har haft DOT5 i systemet?
Nån mer som känner igen sig? Tycker inte det är så himla viktigt eftersom det bara är kopplingen, men man vill ju samtidigt ha ordning på sina grejjer.
Jag använder DOT4-vätska som man ska, men vet ju inte om det var det innan jag köpte hojen. Kan man få sådana här problem om man en gång har haft DOT5 i systemet?
Nån mer som känner igen sig? Tycker inte det är så himla viktigt eftersom det bara är kopplingen, men man vill ju samtidigt ha ordning på sina grejjer.