Nuså FEST IGEN HOS Mike The Bike!!

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Har träffat massa folk sen sist å nästan alla sa att inte kan man väl bara komma hem till någon man inte känner å träffa en massa andra man inte känner :va

Fn det var ju liksom det som var meningen hade jag tänkt att alla skulle få fler hojpolare. :confused:

Efter påtryckningar från flera håll så har jag nu bestämt att göra ett försök till. :fyllisar

Vi som kom 11 st hade i alla fall skitkul å vi hade inte heller träffats förr.

Sen så kom det ju lite taskigt med löning å allt såklart, men jag stod ju för ölen så jag har en jävla massa kvar å så var jag bara ute nån vecka innan å så strulade jag till det.

Men nu så Lördagen den 28/8 (efter lön) har jag beställt fint väder å en massa sprit goa gubbor å gummor samt stora grillar.

Tältplats finns för de som inte får plats i huset.

Alla som vill, givetvis även folk som jag inte känner (det är tanken) är välkommna ta bara med en köttbit.

Om man inte kan dricka så gör som Toca å kom ändå å käka med oss å dra sen :tummenupp

Tänkte vi kunde dra en tur tillsammans först.

Detta får bli vår avslutningsfest på 2004 års hojsäsong.

Anmäl er i listan.

1. Mike The Bike

Last edited:

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Mike the bike skrev:
Har träffat massa folk sen sist å nästan alla sa att inte kan man väl bara komma hem till någon man inte känner å träffa en massa andra man inte känner :va

Fn det var ju liksom det som var meningen hade jag tänkt att alla skulle få fler hojpolare. :confused:

Efter påtryckningar från flera håll så har jag nu bestämt att göra ett försök till. :fyllisar

Vi som kom 11 st hade i alla fall skitkul å vi hade inte heller träffats förr.

Sen så kom det ju lite taskigt med löning å allt såklart, men jag stod ju för ölen så jag har en jävla massa kvar å så var jag bara ute nån vecka innan å så strulade jag till det.

Men nu så Lördagen den 28/8 (efter lön) har jag beställt fint väder å en massa sprit goa gubbor å gummor samt stora grillar.

Alla som vill, givetvis även folk som jag inte känner (det är tanken) är välkommna ta bara med en köttbit.

Om man inte kan dricka så gör som Toca å kom ändå å käka med oss å dra sen :tummenupp

Tänkte vi kunde dra en tur tillsammans först.

Anmäl er i listan.

1. Mike The Bike
2. Mr_soap

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Låter helt klart intressant med en liten fest för att avsluta denna vädermässigt värdelösa sommar, men ändock den för mig bästa sommaren hittils. :kär

Skriver upp mig och flickvännen på listan, men kan inte garantera medverkan förräns senare.

1. Mike The Bike
2. Mr_soap
3. Firefly (med största sannolikhet)
4. McB & snowwhite (prel.)

Last edited:

Coola Ola

Guest
Jag vet ju av personlig erfarenhet att det blir bra så givetvis kommer jag. :)

1. Mike The Bike
2. Mr_soap
3. Firefly (med största sannolikhet)
4. McB (prel.)
5. Coola Ola

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Fasen också att det alltid händer kul saker så grymt långt borta från den norrländska kusten hela tiden.... Ville bara utrycka min avundsjuka till er som e lyckligt lottade att inte bo här.... :(

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Se det som långfärdstouring å kom ner..
ElDiablo skrev:
Fasen också att det alltid händer kul saker så grymt långt borta från den norrländska kusten hela tiden.... Ville bara utrycka min avundsjuka till er som e lyckligt lottade att inte bo här.... :(

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Hehe... jo det skulle va nåt... men nu till veckan börjar ju jobbet igen efter semestern med helgarbete och allt vad det innebär.... :(

Mike the bike skrev:
Se det som långfärdstouring å kom ner..

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
ElDiablo skrev:

Ja Grrrrrr!
Lång bort de händer kul saker. :4skrika

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
ElDiablo skrev:
Hehe... jo det skulle va nåt... men nu till veckan börjar ju jobbet igen efter semestern med helgarbete och allt vad det innebär.... :(

stop whining!!! det är ju partaj på umcc i helgen :7peta kom dit å öla då :tummenupp bara att fixa ledigt :banana

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
men, men då har jag ju redan flyttat till västerås för att studera.

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
ElDiablo skrev:

fan hade jag inte vart upptagen den helgen hade jag inte bangat på lite festtouring! vet av erfarenhet att fester med sh-folk från sthlm brukar vara trevliga :yoparty

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Gnäller inte alls.... eller jo.. kanske lite dårå... :näsblod
Jag är ju faktiskt ledig ända tills på Onsdag kväll så... men måste man inte vara medlem i UMCC för att hänga där då? :confused:

madmagnus skrev:
stop whining!!! det är ju partaj på umcc i helgen :7peta kom dit å öla då :tummenupp bara att fixa ledigt :banana

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
ElDiablo skrev:
Gnäller inte alls.... eller jo.. kanske lite dårå... :näsblod
Jag är ju faktiskt ledig ända tills på Onsdag kväll så... men måste man inte vara medlem i UMCC för att hänga där då? :confused:

näerå bara man är trevlig och dricker mycket öl får man hänga där! tyvärr kommer jag inte vara där men det finns en hel del folk som kommer övertyga dig om att bli medlem om du kommer dit! :D

ojdå detta var lite OT men skitsamma!

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Kanske inte jobbigt alls... det är ju bara hundra mil så. :tungan Sen så e jag ju lite av en lonewolf vad det gäller mc-folk.... känner ju typ ingen som kör hoj här i stan tyvärr. Den enda jag brukar va ute å åka med e ju min kusin: Mech här på forumet och han e ju dessutom på Rhodos den helgen om jag inte misstar mig..... :mad:

Mr_SoaP skrev:
hehe hur jobbigt kan det vara ta ett gäng polare o sätt er på hojen/hojarna o åkt te götet!!

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Ållrajt... känns bara lite skumt att komma dit bara sådär.....? Jag menar, jag känner ju typ ingen där så... :3freak

Honken skrev:
näerå bara man är trevlig och dricker mycket öl får man hänga där! tyvärr kommer jag inte vara där men det finns en hel del folk som kommer övertyga dig om att bli medlem om du kommer dit! :D

ojdå detta var lite OT men skitsamma!