"Skitsnack & Fiskarhistorier"

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Här har ni eran egen "ljugarbänk"! Skriv inlägg som inte har nåt med hojåkning att göra här...

:tummenupp
 
Last edited:

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Jag anar en viss rastlöshet hos vår käre moderator. Ok, får bidra med något här då...dessvärre är det sant. Jag har t.ex. lyckats med bedriften att sumpa i runda slängar 10 ragg inom 6 månader. Och då har jag ändå varit en gentleman! Vilket slöseri med tid! Har jag konkurrens?

Edit: Vad är det för moderator som loggar ur när man är snäll och besvarar nödropet? Har du ett liv utanför sporthoj.com??? :mad: :va
 
Last edited:

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Nää, nu håller vi spåret.. Körde till jobbet i fredags, drog sakta på 3:an närmar mig 150, vid 146-147 gör jag ett litet kopplande och ryck.. Drar 3:an ut (på bakhjulet) mätarn visar 243 utan att över varvningsskyddet gått i.. Två växlar kvar.. Trodde det va dimman och luft fuktigheten, MEN nu vet jag, det va nog bara för att chefen startade denna tråd... (Gamla Gsx-R är lite som "saida" och förutspår saker..) :kär :kär
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
sanntur skrev:
Nää, nu håller vi spåret.. Körde till jobbet i fredags, drog sakta på 3:an närmar mig 150, vid 146-147 gör jag ett litet kopplande och ryck.. Drar 3:an ut (på bakhjulet) mätarn visar 243 utan att över varvningsskyddet gått i.. Två växlar kvar.. Trodde det va dimman och luft fuktigheten, MEN nu vet jag, det va nog bara för att chefen startade denna tråd... (Gamla Gsx-R är lite som "saida" och förutspår saker..) :kär :kär

Ähum! "Skriv inlägg som inte har nåt med hojåkning här..." :hihi
Men en vacker saga var det!
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Backdraft skrev:
Ähum! "Skriv inlägg som inte har nåt med hojåkning här..." :hihi
Men en vacker saga var det!
Fast jag tror ju nästan att det var så mycket lögn i den historien så det kan räknas som en "fiskarhistoria" (De är ju alltid lögner...)

Nej då Sanntur... Du är fortfarade grym på bakslangen...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Backdraft skrev:
Jag anar en viss rastlöshet hos vår käre moderator. Ok, får bidra med något här då...dessvärre är det sant. Jag har t.ex. lyckats med bedriften att sumpa i runda slängar 10 ragg inom 6 månader. Och då har jag ändå varit en gentleman! Vilket slöseri med tid! Har jag konkurrens?

Edit: Vad är det för moderator som loggar ur när man är snäll och besvarar nödropet? Har du ett liv utanför sporthoj.com??? :mad: :va
Det är det som är felet. Du är för gentleman... Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor... Visst att skaffa hoj är ju ett steg i rätt riktning, men du måste bli ännu mera Bad Boy...
 

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Bästkusten
Hoj
Ingen längre...
Firefly skrev:
Det är det som är felet. Du är för gentleman... Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor... Visst att skaffa hoj är ju ett steg i rätt riktning, men du måste bli ännu mera Bad Boy...

Äh, lyssna inte på honom. Förbli gentleman och ensam resten av livet. :( (Då slipper i alla fall jag vara den enda...) :fyllisar
 

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Tompalino skrev:
Äh, lyssna inte på honom. Förbli gentleman och ensam resten av livet. :( (Då slipper i alla fall jag vara den enda...) :fyllisar
Äsch!! Det e vetenskapligt bevisat där jag kommer ifrån (Dalsland) att tjejer inte tycker om "snälla" killar. Man ska vara lite mer "Ähh, Höll Käääääft"- mot dem och så. Då blir de varma...

//Snygg sexig och supersingel!!! :klappar
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
crash test doll skrev:
Äsch!! Det e vetenskapligt bevisat där jag kommer ifrån (Dalsland) att tjejer inte tycker om "snälla" killar. Man ska vara lite mer "Ähh, Höll Käääääft"- mot dem och så. Då blir de varma...

//Snygg sexig och supersingel!!! :klappar

Ja vad säger man, det är LOGIK! :va
Nä då kör jag nog hellre på Tompalinos linje och dör med ett uns av stolthet kvar. Sex är inte allt, faktum är att det är svettigt, osanitärt och farligt...har jag hört! :tomten
 

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Bästkusten
Hoj
Ingen längre...
Backdraft skrev:
Ja vad säger man, det är LOGIK! :va
Nä då kör jag nog hellre på Tompalinos linje och dör med ett uns av stolthet kvar. Sex är inte allt, faktum är att det är svettigt, osanitärt och farligt...har jag hört! :tomten


Word! :tummenupp

Egentligen är man för sorglig... :3freak
 

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Backdraft skrev:
Ja vad säger man, det är LOGIK! :va
Nä då kör jag nog hellre på Tompalinos linje och dör med ett uns av stolthet kvar. Sex är inte allt, faktum är att det är svettigt, osanitärt och farligt...har jag hört! :tomten
E inte det själva grejen? HUr kul hade det varit att köra hoj om det inte var svettigt och farligt?
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
crash test doll skrev:
E inte det själva grejen? HUr kul hade det varit att köra hoj om det inte var svettigt och farligt?

Lyssna inte på vad jag säger, utan på vad jag tänker...det bästa råd jag kan ge. :tummenupp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Hallå folket... Jag sitter i Sthlm och har lite tråkigt för tillfället... Fasen va fina hojar det rullar förbi här emellanåt. Hoppas ni har skoj med mycket hoj där hemma.

Wolfskin>> Hur går hojen nu då?

Backdraft>> Jobbar du mycket nästa vecka? Vi får ut och åka lite...

Tompalino>> Synd att du glömde telefonen. Ring mig när du kommit hem...
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Firefly skrev:
...Jobbar du mycket nästa vecka? Vi får ut och åka lite...

Men attans järnspikar!! Här tänkte jag precis fråga om det var någon som var sugen på att titta lite i flaskan under helgen, men det sket sig kapitalt märkte jag. Jaja, man är väl inte alkis bara för att man svingar en bärs...eller 13 själv, framför Sporthoj?

Angående åkning så är jag ledig från Onsdag och framåt. Ha de så trevligt däruppe i fjollträsk!
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Jag börjar bli frisk nu :)

Åker tillbaka till Uddevalla i morgon eller på måndag beroende på väder och bilköp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
akora skrev:
Jag börjar bli frisk nu :)

Åker tillbaka till Uddevalla i morgon eller på måndag beroende på väder och bilköp
Ok. Vi ses då. Lycka till med bilköpet och krya på dig.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top