sandstream
Guest
Rekord i antal hojar denna kväll och antagligen rekord i värme också.
Körde själv som en skadskjuten mås så desto roligare att jag fick en del bra bilder. Koncentrerade mig i första hand på att få med så många som möjligt men säkert missade jag en del av er.
Tog drygt 150 bilder så en del av er finns med fler gånger men jag tar bara med en eller två här för att inte tråden ska blir för tung. Vill ni ha någon bild eller undrar om det finns fler så PM:a mig så skickar jag originalet/originalen i 2048 x 1360. Om ni finns med på en bild så berätta vad ni har för hoj och i vilket inlägg bilden är med (står längst upp till höger, detta är nummer 1).
Först vill jag visa mina egna 6 favoriter från kvällen!
1. Klart fartig bild
2. Så här blir det när man är trött och helt slut i kroppen och ska hålla i en kamera
3. Kolla de vältränade benen på den stående flaggvakten i bakgrunden
4. Coolt med skjuts men kolla blicken mot den stackars fotografen
5. Den enda Harley Parkinsson jag skulle kunna tänka mig att köra
6. Kawasaki visade upp 2005:an av ZX10
Körde själv som en skadskjuten mås så desto roligare att jag fick en del bra bilder. Koncentrerade mig i första hand på att få med så många som möjligt men säkert missade jag en del av er.
Tog drygt 150 bilder så en del av er finns med fler gånger men jag tar bara med en eller två här för att inte tråden ska blir för tung. Vill ni ha någon bild eller undrar om det finns fler så PM:a mig så skickar jag originalet/originalen i 2048 x 1360. Om ni finns med på en bild så berätta vad ni har för hoj och i vilket inlägg bilden är med (står längst upp till höger, detta är nummer 1).
Först vill jag visa mina egna 6 favoriter från kvällen!
1. Klart fartig bild
2. Så här blir det när man är trött och helt slut i kroppen och ska hålla i en kamera
3. Kolla de vältränade benen på den stående flaggvakten i bakgrunden
4. Coolt med skjuts men kolla blicken mot den stackars fotografen
5. Den enda Harley Parkinsson jag skulle kunna tänka mig att köra
6. Kawasaki visade upp 2005:an av ZX10
Bifogat
Last edited: