Man ser ju många varianter på hälsningar, allt från att fingrarna knappt släpper handtaget till att hela armen sträcks ut. Även utsträckta ben har tagits för hälsningar. Själv släpper jag styret och hälsar med hela handen, hur gör du?
Jag tror det är så att nybörjare inte hajjat det där med att hälsa, och eftersom den största ökningen av nybörjare på MC-fronten sker just på glidarsidan så är det kanske en anledning till att inte alla hälsar tillbaka. Sedan finns de de som tycker att allt som inte är glidare inte är nåt att hälsa på. Men jag hälsar lika muntert på så gott som alla tvåhjulingar ändå!Xraptor skrev:Hälsar med vänstern, o håller jag på o kopplar så nickar jag tydligt med skallen! Men e det glidare så har jag börjat fundera på om man ska hälsa överhuvudtaget...det e typ var 10:de som hälsar tebax!![]()
Hightuned skrev:Gör som alla 45årgia familjefäder som just köpt sin första HD (eller ännu töntigare jappsglidare). - Ta på dig din allra ballaste easyrider-min och värgra att hälsa på alla plastraketer i tron om att du verklingen är en outlawbiker!!!.![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |